سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55541
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ اسكيت استان قم خبر داد

برگزاری جشنواره همگانی اسکیت در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ اسكيت استان قم از برگزاری جشنواره همگانی اسکیت به مناسبت هفته تربيت‌بدني و ورزش با حضور 150 نفر و تجليل از تيم سوم مسابقات قهرماني كشور در قم خبر داد.
برگزاری جشنواره همگانی اسکیت در قم

به گزارش قم نیوز محمد حسنی در قم، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی، ‌قهرمانی و آموزش این رشته ورزشی در نظر گرفته بودیم و یکی از آنها اختصاص به برگزاری جشنواره همگانی اسکیت قم داشت.
وی با اشاره به با حضور تعداد 150 اسکیت‌باز در این جشنواره، ابراز کرد: جشنواره همگانی اسکیت قم به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در هر دو بخش دختران و پسران به میزبانی مجتمع ورزشی خورشید به انجام رسید و اسکیت‌بازان در پیست اسکیت پرشین با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس هیأت‌‌ اسکیت استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در حضور مسوولان ورزش قم از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید، ابراز کرد: هدف از برگزاری این پیکارها توسعه همگانی و قهرمانی اسکیت قم است زیرا نخبه‌های زیادی در این رشته داریم و توانایی کسب مقام از رقابت‌های کشوری در اسکیت قم زیاد است.
وی تصریح کرد: با اجرای جشنواره‌های همگانی رونق بسیار خوبی در این رشته ایجاد شد و با توجه به اینکه اسکیت رشته‌های زیر مجموعه متنوعی دارد، این برنامه‌ها زمینه‌ساز توسعه و ترویج اسکیت در بین خانواده‌ها و شهروندان می‌شود و میزان علاقمندی آنها به فعالیت فرزندان‌شان در برنامه‌های همگانی این رشته را افزایش می‌دهد.
حسنی با بیان اینکه رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و مربیان استعدادیاب هیأت‌‌ به دقت عملکرد اسکیت‌بازان را زیر نظر داشتند، افزود: در پایان از برترین‌های این مسابقات تجلیل شد و به هر یک از شرکت کنندگان نیز هدیه‌ای به رسم یادبود تعلق گرفت.
وی در پایان از برنامه‌ریزی هیأت‌‌ اسکیت قم برای برگزاری مراسم تجلیل از تیم موفقی اسکیت هاکی جوانان پسر قم در مسابقات کشوری خبر داد و اظهار کرد: این تیم به واسطه کسب سکوی سوم رقابت‌های قهرمانی کشور در شهریورماه سال جاری در مراسمی تمامی اعضای کادر فنی، سرپرستی و نفرات خود مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjviei.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما