پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 55629
منبع : خبرگزاری فارس
لیگ دسته اول فوتبال ایران

سقوط صباي قم با شکست از مس كرمان / شاگردان افاضلی در جمع کاندیداهای سقوط

قم نيوز : قم نیوز: شاگردان هومن افاضلی در تیم فوتبال صبای قم با شکست سنگین از مس کرمان بار دیگر به منطقه خطر و جمع کاندیداهای سقوط از لیگ آزادگان رفتند.
سقوط صباي قم با شکست از مس كرمان / شاگردان افاضلی در جمع کاندیداهای سقوط
به گزارش قم نیوز 9 مسابقه بین 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر دهمین روز آبان ماه به انجام رسید و تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین مسابقه خود مقابل مس کرمان حریفی دست و پا بسته بود.
این مسابقه از هفته یازدهم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برگزار شد و شاگردان هومن افاضلی در صبای قم با نتیجه عجیب سه بر یک به مس کرمان باختند تا با قبول چهارمین باخت این فصل نتیجه‌گیری ضعیف آنها ادامه داشته باشد.
صبای قم در این دیدار با صلاحدید کادر فنی خود متشکل از محمدحسین نائیجی، حسن کریمی، ابراهیم لطفی، داوود بهادری، مهدی جعفرپور، آرش اسماعیلی، کمیل محمدی، محمد رحمتی، عرفان بادی، سعید حلافی و علی امیری برابر مس کرمان به میدان رفت و در نیمه نخست با یک گل از حریف خود عقب افتاد.
در دقیقه 31 این دیدار حساس احمد حیات‌منش دروازه تیم صبای قم را باز کرد و گل نخست مس کرمان را به ثمر رساند تا دو تیم با این نتیجه به رختکن و استراحت بین دو نیمه بروند، اما در 45 دقیقه دوم این دیدار باز هم این مس کرمان بود که در دقیقه 75 توسط مهدی تیکدری برای دومین بار متوالی دروازه صبای قم را گشود.
در شرایطی که صبای قم با حملات پراکنده به دنبال جبران نتیجه بود، بار دیگر و برای سومین مرتبه متوالی تیم مس کرمان در دقیقه 87 توسط کیانوش میرزایی به گل رسید و تک گل جهانگیر عسگری کاپیتان صبای قم برای جبران این نتیجه کافی نبود تا صبای قم به چهارمین باخت این فصل در خانه مس تن بدهد و با کسب 9 امتیاز یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرده و در مکان پانزدهم بین 18 تیم حاضر در لیگ آزادگان قرار بگیرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgy39n.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما