پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 55632
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نهم رقم خورد

ششمين باخت سهيل قم در ليگ آزادگان / قمي‌ها قعرنشين شدند

قم نيوز : قم نیوز: ششمين باخت تيم فوتبال اميد سهيل ماندگار قم در هفته نهم مرحله گروهي مسابقات فصل جاري فوتبال باشگاه‌هاي كشور در كارنامه اين تيم به ثبت رسيد.
ششمين باخت سهيل قم در ليگ آزادگان / قمي‌ها قعرنشين شدند
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال امید سهیل ماندگار قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شود، گروهی که ضعیف‌ترین تیم آن نماینده قم است و این تیم هم اکنون در آخرین رتبه جدول رده‌بندی قرار دارد.
فوتبالیست‌های تیم امید سهیل ماندگار قم که خرید امتیاز تیم قهرمان فصل 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم یعنی آبادگران امسال به نمایندگی از این استان در مسابقات لیگ آزادگان حضور یافته، از شروع مسابقات هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در وضعیت نامناسبی قرار دارد.
نماینده فوتبال قم در هفته نهم از مرحله گروهی این رقابت‌ها باید به شهر اردبیل سفر می‌کرد تا در دیداری خارج از خانه مقابل تیم رده هفتم جدول 11 تیمی گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران یعنی ساوالان یوردوم اردبیل قرار بگیرد اما به این سفر نرفت تا باخت سه بر صفر در کارنامه این تیم به ثبت برسد.
این ششمین شکست تیم امید سهیل ماندگار قم در مسابقات این فصل لیگ آزادگان بود و موجب شد تا این تیم در حسرت پیروزی، با دو تساوی، 6 باخت، هفت گل زده، 18 گل خورده و تنها دو امتیاز در رتبه یازدهم جدول گروه دوم لیگ دسته سوم جام آزادگان جا خوش کند.
این باخت در حالی برای تیم فوتبال امید سهیل ماندگار قم به ثبت رسید که این تیم در هفته‌های اخیر با کمبود بازیکن مواجه است و مشکلات این تیم با مصدومیت دو بازیکن دیگر در دیدار هفته هشتم لیگ آزادگان برابر تیم صفاهان اصفهان به شدت افزایش یافته به طوری که سهیل قم اکنون فقط به اندازه ۱۱ بازیکن درون زمین و شاید سه تعویض خود بازیکن روی نیمکت ذخیره‌ها دارد.
احسان کهندانی و صادق رضازاده در جریان بازی هفته هشتم برابر تیم صفاهان اصفهان در برخورد با یکدیگر به شدت از ناحیه سر، بینی و چشم آسیب دیدند، البته آسیب‌دیدگی سر رضا زاده رفع شده ولی وضعیت احسان کهندانی و شدت آسیب چشم و بینی وی، این بازیکن را وادار به جراحی کرده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcauinm.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما