شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 55737
منبع : خبرگزاری فارس
در راستای انعکاس حرکت اربعین حسینی

قرارگاه رسانه‌ای در موکب آستان حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: قرارگاه رسانه‌ای معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما در راستای انعکاس حرکت اربعین حسینی و به منظور برقراری ارتباط با شبکه‌های ملی و استانی در موکب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا آغاز به کار کرد.
قرارگاه رسانه‌ای در موکب آستان حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد
قرارگاه رسانه‌ای در موکب آستان حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز حامد فاتحی‌پور با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: این قرارگاه عهده‌دار سیگنال‌رسانی، پوشش تصویری و برقراری ارتباط با ۳۳ مرکز استانی و شبکه‌های ملی از مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی است.

وی اضافه کرد: در این برنامه که با عنوان چند قدم مانده به عشق به روی آنتن می‌رود، تلاش شده است تا به سوژه‌های نابی که در مسیر پیاده‌روی وجود دارد و همچنین فعالیت‌های خادمینی که در مسیر حضور دارند پرداخته شود.

مسؤول قرارگاه رسانه‌ای معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما ضمن تقدیر از همکاری آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با این قرارگاه رسانه‌ای عنوان کرد: مسؤولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین امکانات از قبیل اسکان و اینترنت را در اختیار تیم رسانه‌ای قرار دهند.

وی با بیان اینکه تیم قرارگاه رسانه‌ای به عشق امام حسین علیه‌السلام همه سختی‌ها را تحمل می‌کند تا خدمات مناسبی را ارائه کند، تصریح کرد: قرارگاه رسانه‌ای در تلاش است تا حداقل ۲۰ ارتباط را روزانه با شبکه‌های ملی و استانی برقرار کند که در صورت نیاز این امکان وجود دارد تا این ارتباط‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguu9n.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما