دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 55798
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد:

خدمت‌رسانی ویژه شهرداری به موکب‌های قمی مستقر در مسیر نجف و کربلا

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از خدمت‌رسانی ویژه شهرداری به موکب‌های قمی مستقر در مسیر نجف و کربلا خبر داد.
خدمت‌رسانی ویژه شهرداری به موکب‌های قمی مستقر در مسیر نجف و کربلا
خدمت‌رسانی ویژه شهرداری به موکب‌های قمی مستقر در مسیر نجف و کربلا
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی نیروهای شهرداری قم در مسیر نجف به کربلا، با بیان اینکه شهرداری قم طی سال‌های اخیر سنت حسنه نظافت مسیر تردد زائرین را در راهپیمایی اربعین گذاشته است، اظهار کرد: به همت پرسنل شهرداری قم نظافت 100 عمود توسط نیروهای شهرداری صورت می‌گیرد.
وی اذعان کرد: بین این 100 عمود مواکب حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راه اندازی شده و در این مسیر به این مواکب نیز خدمات رسانی می‌شود.
ذاکریان با بیان اینکه خدمت به زائرین اربعین تبدیل به فرهنگ شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به آموزش‌های صورت گرفته مسئولان موکب‌ها نیز همکاری بسیار خوبی با شهرداری داشته‌اند و این فرصتی می‌دهد تا شاهد تامین مسیری پاکیزه برای تردد زائرین باشیم.
وی همکاری شهرداری قم با مواکب قمی حاضر در کربلا را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق روال سنوات گذشته حدود 60 دستگاه اتوبوس از قم به مهران اعزام شده تا بتوانیم زائرین را به سمت پایانه مرزی منتقل کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdj50k.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما