سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 55804
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

خبر خوش برای فروشندگان؛ صفر تا صد تجارتتان را به این فناوری بسپارید

قم نيوز : قم نیوز: شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید برنامه فروشگاه اینترنتی شدند که با استفاده از آن خرید، فروش و تحویل کالا بسیار آسان می‌شود.
خبر خوش برای فروشندگان؛ صفر تا صد تجارتتان را به این فناوری بسپارید
به گزارش قم نیوز شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
 یکی از محصولات دانش بنیانی که توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید شده، فروشگاه اینترنتی است که خرید و فروش و تحویل را بسیار آسان می‌کند.

فروشگاه اینترنتی چیست؟
مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص طرح و برنامه‌ای که تولید کرده است، گفت: طرح دانش بنیانی که توسط شرکت ما تولید شده است یک فروشگاه اینترنتی است.‌
وی ادامه داد: فروشگاه اینترنتی به این معنا که از لحظه خرید تا بسته بندی و در نهایت تحویل کالای مشتری به صورت کامل سیستم را مدیریت می‌کند و به راحتی متوجه می‌شود که کالای او در چه مرحله‌ای قرار دارد.
وی در خصوص تجاری سازی طرح و برنامه‌ای که تولید کرده است، گفت: بین این فروشگاه اینترنتی و یک شیرینی فروشی قراردادی منعقد خواهد شد.
مدیر این شرکت در خصوص سابقه فعالیت افراد حاضر در این شرکت، اظهار کرد: شرکت ما ۱۰ نفره است، هر یک از اعضای این شرکت با با سابقه حضور در المپیاد‌ها و دانش آموخته‌ دانشگاه شریف نخبه به حساب می‌آیند.
وی در خصوص برنامه آینده این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: در خصوص برنامه آینده شرکتمان باید بگویم که یک نرم افزار مدیریت سرور را در دستور کار داریم و بعد از تجاری سازی این فروشگاه اینترنتی آن را عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbawbs.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما