دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 55809
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم بزرگ عزاداری روز اربعین با عنوان عهد اربعینی در این مکان مقدس خبر داد.
اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در مسجد مقدس جمکران
اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام اربعین با عنوان «عهد اربعینی» پرداخت و اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران در روز اربعین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین کربلا را رأس ساعت ١٥:٣٠ در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این اجتماع عظیم متشکل از هیئت‌های مختلف شهر قم بوده و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) همراه است. در این مراسم زیارت اربعین نیز قرائت خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تبیین اقدامات صورت گرفته برای اسکان زائرین گفت: از ششم آبان ماه ظرفیت اسکان در مسجد مقدس جمکران را برای زائرینی که در مسیر رفت یا برگشت کربلای معلی هستند فعال کردیم و به‌طور متوسط امکان اسکان شبانه سه هزار نفر را در شبستان‌های این مکان مقدس داریم.

صدوقی با اشاره به اسکان حدود ٧٥ هزار زائر کربلای معلی در سال‌های گذشته در شبستان‌های کربلا، بقیع، امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: چایخانه‌های صلواتی مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgy79n.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما