شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 55937
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه هفته سوم لیگ کشور

صبای قم با 8 گل فراز پایتخت را شکست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در آستانه هفته سوم رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور یک برد پرگل به دست آورد.
صبای قم با 8 گل فراز پایتخت را شکست داد
صبای قم با 8 گل فراز پایتخت را شکست داد
به گزارش قم نیوز در حالی که روز چهارشنبه هفته جاری رقابت‌های هفته سوم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، صبای قم امروز در دیداری تدارکاتی آخرین وضعیت بازیکنان خود را محک زد.

نماینده فوتبال قم که در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران قرار دارد و در هفته نخست رقابت‌ها در قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود و با این تیم به تساوی بدون گل دست یافت، در هفته دوم بازی‌ها استراحت کرد و به میدان نرفت.

این هفته نوبت به دومین مسابقه صبای قم در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول است و شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبا باید به شمال ایران سفر کرده و در نخستین بازی خارج از خانه خود برابر تیم پارسه ساری به دنبال نخستین پیروزی این فصل باشند.

صبایی‌ها پیش از سفر به ساری امروز در یک دیدار تدارکاتی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم میزبان تیم فراز پایتخت تهران بودند و در پایان مسابقه‌ای جذاب و تماشایی که پرگل نیز بود، با نتیجه هشت بر صفر حریف خود را در هم کوبیدند.

رقبای صبای قم در گروه دوم مقدماتی این فصل تیم‌های ملوان بندر انزلی، پدیده ساری، دخانیات گیلان، گسترش فولاد تبریز، دبیری تبریز، پارسه ساری، شهر آشوب ساری و دانش فریدون‌کنار هستند و نماینده فوتبال قم در دومین مسابقه خود از هفته سوم روز چهارشنبه 24 آبان در ساری به مصاف پارسه می‌رود.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی که نخستین بازی خانگی خود را برابر تیم ملوان بندر انزلی برگزار کرده و با این تیم بدون گل مساوی کردند، بازی خانگی بعدی خود را در چارچوب مسابقه‌ای هفته چهارم روز اول آذر ماه در ورزشگاه تختی قم میزبان گسترش‌فولاد تبریز خواهند بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciy3aw.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما