شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 55940
منبع : خبرگزاری فارس
توليت آستان مقدس حضرت معصومه:

رزمندگان حزب الله لبنان درصدد معرفي اسلام اصيل هستند

قم نيوز : قم نیوز: توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مسلمانان و رزمندگان حزب‌الله درصدد معرفي اسلام حقيقي و اصيل هستند و در اين راه به مقاومت در برابر دشمنان مي‌پردازند.
رزمندگان حزب الله لبنان درصدد معرفي اسلام اصيل هستند
رزمندگان حزب الله لبنان درصدد معرفي اسلام اصيل هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از آزادگان و جانبازان حزب الله لبنان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: آزادگان و جانبازان حزب‌الله لبنان راه اهل بیت(ع) را انتخاب کردند به این دلیل سختی‌های فراوانی در این مسیر متحمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) با پیروی از ولایت در این مسیر سختی‌های فراوانی تحمل کردند بنابراین بر شما نیز به دلیل پیروی از ولی فقیه و رهبری سختی‌های این چنینی وارد می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه با اشاره به تقسیم‌بندی دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) گفت:‌ امام حسین(ع) سه گروه دشمن داشتند؛ گروهی برای دستیابی به مال ایشان را به شهادت رساندند و گروهی دیگر می‌خواستند آثار ایشان را محو و نابود کنند و گروه آخر در زمینه انحراف اهداف این امام بزرگوار تلاش می‌کردند.

وی عنوان کرد: دشمنان سعی می‌کنند اسلام را به گونه‌ای معرفی کنند که مردم از آن بیزار شوند؛ دعوت به مادیات و امور دنیا از اولویت‌های آنها است، دعوت به شرک و اعمال نادرست و منکر از دیگر اقدامات آنها محسوب می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: این گروه سوم که معرفی اسلام غیر حقیقی را در دستور کار دارند در دوران کنونی نیز فعالیت دارند که نمونه آنها داعش و گروه‌های تکفیری هستند در حقیقت می‌توان بیان کرد وهابی‌ها، داعشی‌ها و گروه‌های تکفیری علاوه بر خدشه‌دار کردن دین اسلام درصدد نابودی دوستداران و آثار اهل بیت(ع) هستند.

 امام جمعه قم با اشاره به عمل بر اساس آموزه‌های امام حسین(ع)  و اطلاع‌رسانی به جهانیان گفت: مسلمانان و رزمندگان حزب‌الله درصدد معرفی اسلام حقیقی و اصیل هستند و در این راه به مقاومت در برابر دشمنان می‌پردازند؛ سید حسن نصر الله نیز در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و وهابی‌ها فرمان مبارزه می‌دهد و استوار مقاومت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت به اندازه‌ای تحریف دوران امام حسین(ع) شدت داشت که در هنگام شهادت این امام بزرگوار تکبیر سر می‌دادند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxoqp.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما