شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 56216
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم خبر داد:

آماده‌سازي 5 سوله چند منظوره مديريت بحران

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم گفت: اكنون پنج سوله چند منظوره مديريت بحران وجود دارد ولي دو سوله در حال ساخت و تكميل است كه سال آينده با بهره‌برداري آنها هفت سوله در دسترس است.
آماده‌سازي 5 سوله چند منظوره مديريت بحران
آماده‌سازي 5 سوله چند منظوره مديريت بحران
به گزارش قم نیوز علي اكبر رحيمي با بيان اينكه بيشتر فعاليت‌ها در زمينه بحران در حوزه آموزش است، اظهار كرد: مركزي در بحث آموزش شهروندي به ويژه دانش‌آموزان آماده شده و روزانه 60 تا 70 نفر از دانش‌آموزان به مركز مراجعه مي‌كنند و آموزش‌هاي لازم را در حوزه‌هاي مختلف و مديريت بحران مي‌گذرانند.
مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم خاطرنشان كرد: در زمينه آموزش پرسنل به طور مرتب دوره‌هاي آموزشي ويژه همكاران برگزار مي‌شود و مباحث تخصصي حوزه‌هاي بحران به آنها آموزش داده مي‌شود.
رحیمی با اشاره به فعاليت‌ها در زمينه زيرساخت‌ها، گفت:‌ دو بوستان غدير و فدك به محل اسكان اضطراري تجهيز شده و در برنامه است كه دو بوستان ديگر در سال آينده با پيش‌بيني بودجه اضافه شود.
وي خاطرنشان كرد: در بحث امكانات و تجهيزات تا حدودي پيش رفتيم ولي نياز به اعتبارات بيشتري است تا بتوانيم در زمينه تجهيزات متناسب با مديريت بحران به اندازه قابل قبولي برسيم.
مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم با اشاره به سوله‌هاي چند منظوره مديريت بحران، گفت: اكنون پنج سوله چند منظوره وجود دارد ولي دو سوله در حال ساخت و تكميل است كه سال آينده با بهره‌برداري آنها هفت سوله در دسترس است.
 انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcjm8ei.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما