دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 56306
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم:

قم روي سكوي چهارم راگبي ساحلي ايران ايستاد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم از موفقيت راگبي‌بازان قم در كسب مقام چهارم مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی کشور خبر داد.
قم روي سكوي چهارم راگبي ساحلي ايران ايستاد
قم روي سكوي چهارم راگبي ساحلي ايران ايستاد
به گزارش قم نیوز سعید توکلی امروز اظهار کرد: راگبی یکی از موفق‌ترین رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم است که هر ساله در مسابقات مختلف کشوری عناوین و افتخارات متعددی را نصیب ورزش قم می‌کند و در تیم ملی نیز دارای نماینده است.

وی با بیان اینکه راگبی همراه با بیس‌بال بیشترین عناوین و موفقیت‌های برون‌مرزی هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم را به ارمغان آورده‌اند، اضافه کرد: همچنان این رشته با برخورداری از مربیان با دانش و ورزشکاران با انگیزه و با استعداد به روند موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد.

رئیس هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم به حضور راگبی‌بازان قم در جمع تیم‌های برتر مسابقات ساحلی قهرمانی کشور اشاره و ابراز کرد: مسابقات راگبی ساحلی ایران با حضور 11 تیم به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد و با رتبه چهارمی تیم هیأت‌‌ قم به پایان رسید.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مجموعه ورزشی ساحلی زنده‌یاد سیروس قایقران انزلی مسابقه داند و در پایان تیم باران گیلان به عنوان نخست دست یافت، داتیس تهران نایب‌قهرمان شد، شهر ری در جایگاه سوم قرار گرفت و قم به مقام چهارم بسنده کرد.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های پیشگامان شیراز، اوتانا فارس، باران گیلان (ب)، هیأت‌‌ زنجان، ستارگان تهران، هیأت‌‌ اصفهان و هیأت‌‌ مازندران به ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا یازدهم ایستادند و این رتبه بعد از مقام نهمی تیم قم در لیگ راگبی ایران نشان از تداوم پیشرفت‌های راگبی قم است.

وی یاد آور شد: مهر ماه امسال شاهد برگزاری مسابقات لیگ راگبی مردان باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت شهید گرانقدر مدافع حرم سیدمحسن حججی در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران بودیم و این رقابت‌ها با رتبه نهمی تیم هیأت‌‌ قم به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmtei.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما