شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 56538
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری همایش منجی موعود در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران گفت: همایش منجی موعود روز سه شنبه، هفتم آذرماه از ساعت 14 تا 17 در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
برگزاری همایش منجی موعود در مسجد مقدس جمکران
برگزاری همایش منجی موعود در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز محمد دوایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به مراسم تجدید بیعت با امام زمان(عج) اظهار کرد: این مراسم در شب 9 ربیع الاول با حضور دو هزار و 500 نفر از طلاب و دانشجویان به عنوان مراسم افتتاحیه همایش منجی موعود در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اهل‌بیت(ع) محور وحدت مسلمانان هستند و مسلمانان از مذاهب مختلف ائمه معصومین(ع) از جمله امام زمان(عج) را قبول دارند.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران افزود: همایش منجی موعود در روز سه شنبه، هفتم آذرماه از ساعت 14 تا 17 در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، همچنین در روز 9 ربیع الاول، شاهد برگزاری مراسم خطبه خوانی در این مسجد مقدس خواهیم بود.

قاسم صبری مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران در ادامه این نشست با اشاره به پوستر 9 ربیع الاول اظهار کرد: این پوستر اثر استاد نجابت است، نام پوستر را امام خاتم گذاشتیم و پوستر شامل صلوات خاصه تمام اهل‌بیت(ع) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پوستر 9 ربیع الاول در تیراژ بالا منتشر می‌شود و برای استفاده در اختیار اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7n9n.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما