سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 56669
منبع : خبرگزاری فارس

قم ميزبان انتخابي‌هاي تيم ملي تكواندو

ملي‌پوشان و مدال‌آوران معاف شدند
قم نيوز : مسابقات آزاد تكواندو قهرماني رده سني نوجوانان دختر و پسر كشور با هدف شناخت برترين‌ها براي راه‌يابي به تيم‌هاي ملي تكواندو در قم برگزار مي‌شود.
قم ميزبان انتخابي‌هاي تيم ملي تكواندو
به گزارش قم نیوز فدراسیون تکواندو برای برگزاری مسابقات آزاد رده سنی نوجوانان هر دو بخش دختران و پسران در نیمه دوم آذر ماه برنامه‌ریزی کرده و این پیکارها به میزبانی هیات تکواندو قم در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان این شهر به انجام می‌رسد.

این دوره از رقابت‌ها از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است زیرا برترین‌های اوزان مختلف به مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2018 اعزام راه خواهند یافت.

دختران تکواندوکار شرکت کننده در این مسابقات برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 42، 44، 46، 49، 52، 55، 53، 63، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم از روز نوزدهم آذر ماه به مدت دو روز به میدان می‌روند، در حالی که ثبت‌نام دختران مایل به حضور در این پیکارها تا دوشنبه سیزدهم آذر ماه در جریان است.

تکواندوکاران پسر حاضر در اوزان 10 گانه مسابقات قهرمانی کشور نیز برای رسیدن به مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم از روز سه‌شنبه 21 آذر ماه به مدت سه روز به روی شیاپچانگ می‌روند.

پسران علاقمند به حضور در این رقابت‌ها تا روز شنبه هجدهم آذر ماه به میدان می‌روند و در پایان مدال آوران این دوره از مسابقات و منتخبین کمیته فنی به مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند تا برترین‌ها برای دو اعزام مهم برون‌مرزی مشخص شوند.

فدراسیون تکواندو 6 گروه از تکواندوکاران را از حضور در این رقابت‌ها معاف کرده است و این نفرات شامل مدال‌آوران اول تا سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در سال جاری، نفرات دارای رنکینگ اول تا دهم لیگ نوجوانان ایران و مدال‌آوران مسابقات قهرمانی 2017 نوجوانان آسیا هستند.

همچنین مدال آوران مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2016، مدال‌آوران طلا و نقره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در سال جاری میلادی و مدال‌آوران طلا و نقره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در سال جاری نیاز به حضور در این مسابقات را ندارند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcb90bs.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما