جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 56785
منبع : خبرگزاری فارس
در آخرین بازی مرحله مقدماتی صورت گرفت

چهارمین پیروزی متوالی ایثار قم در راه قهرمانی بسکتبال با ویلچر ایران

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم چهارمین پیروزی متوالی خود را در راه کسب مقام قهرمانی رقابت‌های فصل 1396 باشگاه‌های کشور برابر نماینده گلستان کسب کرد.
چهارمین پیروزی متوالی ایثار قم در راه قهرمانی بسکتبال با ویلچر ایران
چهارمین پیروزی متوالی ایثار قم در راه قهرمانی بسکتبال با ویلچر ایران
به گزارش قم نیوز نماینده شاخص ورزش جانبازان و معلولین استان قم که عنوان ‌قهرمانی سال 1394 لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد برای رسیدن به دومین قهرمانی خود در این سطح از رقابت‌های باشگاهی ایران به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم چهارمین پیروزی متوالی خود را در راه کسب مقام قهرمانی رقابت‌های فصل 1396 باشگاه‌های کشور برابر نماینده گلستان کسب کرد.
تیم ایثار قم که در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های هیأت‌‌ شهر ری و هیأت‌‌ گنبد کاووس به نمایندگی از گلستان هم‌گروه بود با کسب چهار پیروزی متوالی برابر این دو تیم در دیدارهای رفت و برگشت به عنوان صدرنشین گروه جواز صعود به مرحله نهایی این مسابقات را نیز کسب کرد.

ایثار قم با کسب هشت امتیاز صدرنشین گروه نخست فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های ایران شد و بدین‌ترتیب در مرحله نهایی برای راهیابی به دسته بالاتر باید با سه رقیب دیگر دیدار کند، در حالی که انجمن بسکتبال با ویلچر ایران بازی‌های مرحله پایانی را برای یک ماه دیگر برنامه‌ریزی کرده است.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم در چهارمین بازی خود از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ بسکتبال با ویلچر مردان کشور در میهمانی تیم هیأت‌‌ گنبد به میدان رفت، دیداری که در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای رقابت نزدیک و نفس‌گیر دو تیم با برتری 59 بر 32‌ به نفع ایثار قم به پایان رسید.

در حالی که ایثار قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های شهر ری و هیأت‌‌ گنبد هم‌گروه بود و با کسب چهار برد متوالی برابر آنها در مراحل رفت و برگشت به عنوان صدرنشین صعود کرد، نماینده قم بعد از قهرمانی سال 1394 با هدایت عباس خاکی اکنون با سرمربیگری جواد شهره‌غلامی مربی مطرح بسکتبال با ویلچر قم در مسیر کسب دومین قهرمانی خود قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcam0nm.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما