جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 56798
منبع : خبرگزاری فارس
سردار نجات:

ترامپ چهره دیگر اوباما در آمریکا است

قم نيوز : جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: استراتژی ترامپ مطابق استراتژی اوباما است و دیوانگی ترامپ یک حیله و نقشه برای ترساندن دشمنان آمریکا است.
ترامپ چهره دیگر اوباما در آمریکا است
ترامپ چهره دیگر اوباما در آمریکا است
به گزارش قم نيوز سردار حسین نجات ظهر امروز در دومین روز دوازدهمین همایش ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با موضوع اقتصاد مقاومتی، راه روشن پیشرفت و عدالت که در سالن همایش‌های مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن از امکانات بسیار مطلوب‌تری در همه جبهه‌های جنگ برخوردار است ولی سربازان گمنام امام زمان(عج) با توکل به خداوند  در همه جبهه‌ها پیروز شدند.

وی با بیان اینکه امروزه آمریکا اقرار کرده است که توان جنگ نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، عنوان کرد: یکی از دلایل مذاکرات آمریکا با ایران شکست آن‌ها در تحریم‌ها و قطعنامه‌ها بود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه دشمنان اعتراف کرده‌اند که ایران پس از دوران ساسانیان قلمرو خود را به نیل رساند، مطرح کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با انقلاب فرانسه و روسیه قابل مقایسه است زیرا در هر دو این کشورها بعد از 40 سال آثار انقلاب به تمام کشورهای اطراف رسوب کرد و امروزه نیز نتایج انقلاب ایران در کشورهای عربی منطقه قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه اگر نیروهای بسیج مردمی کشورهای عراق و سوریه در صحنه‌های جنگ حضور نداشتند هر دو این کشورها با خاک یکسان شده بودند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(ع) امروزه در یک پیچ خطرناک قرار گرفته‌ایم و اگر بتوانیم از این پیچ به سلامت عبور کنیم اسلام در سراشیبی ترویج در تمام جهان قرار می‌گیرد.

سردار نجات با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست در نقشه‌های مختلف، جنگ بین جهان اسلام و استکبار جهانی را به جنگ بین شیعه و سنی تبدیل کردند، تصریح کرد: فعالیت بعدی آمریکا ایجاد جنگ‌های قومیتی بود که این کار با استقلال طلبی کردستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ایجاد تناقض میان مردم و دولت‌ها دیگر توطئه‌ آمریکا مقابل تاثیرات انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه است، یادآور شد: دشمن امروزه به طور واضح اعلام کرده است که اگر مردم ایران می‌خواهند تحریم‌ها لغو شود باید تمام آرمان‌ها انقلاب اسلامی را زیر پا گذاشته و هیچ‌گونه حمایتی از سپاه پاسداران انجام ندهند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه آمریکا سه استراتژی برای مقابله با ایران در نظر گرفته است که مهمترین آن تحریم است، بیان کرد: استراتژی ترامپ نیز مطابق استراتژی اوباما است و دیوانگی ترامپ یک حیله و نقشه برای ترساندن دشمنان آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا بعد از برجام به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرده است، اظهار کرد: برخی از وزیران کره جنوبی در مذاکره با وزیران جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری سالیانه در ایران کرده‌اند ولی عربستان آن‌ها را تهدید به لغو امتیازات سرمایه گذاری کره جنوبی در عربستان کرده است.

سردار نجات افزود: امروزه ایران تحریم ثانویه شده است و در این نوع تحریم هر کشور و شرکتی که با ایران مراودات اقتصادی داشته باشد تحریم می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevf8n.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما