چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57016
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

ميزباني قم از داوران 26 استان براي قضاوت مسابقات تكواندو پسران ايران

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت: داوران 26 استان براي قضاوت رقابت‌هاي آزاد تكواندو قهرماني پسران ايران به قم سفر مي‌كنند.
ميزباني قم از داوران 26 استان براي قضاوت مسابقات تكواندو پسران ايران
ميزباني قم از داوران 26 استان براي قضاوت مسابقات تكواندو پسران ايران
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: مسابقات آزاد تکواندو قهرمانی پسران ایران در روزهای 22 و 23 آذر ماه به میزبانی هیأت تکواندو استان قم و با حضور تکواندوکاران استان‌های مختلف در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم به انجام می‌رسد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری این مسابقات، امروز کمیته داوران فدراسیون تکواندو اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات را اعلام کرد و بر اساس اعلام این کمیته تعداد 40 داور از 26 استان برای داوری این رقابت‌ها به قم سفر می‌کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: این داوران از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، البرز، چهار محال و بختیاری، خراسان‌رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، ‌گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد هستند.

وی یاد آور شد: سیدیونس موسوی از آذربایجان شرقی، افشین جوان‌پردل از آذربایجان غربی، عظیم عبادی از اردبیل، محمد کشانی، سعید کروندی و حمید ریحانی از اصفهان، بختیار حیدرخانی از ایلام، جعفر پولادی از بوشهر، احمد لاریجانی، مرتضی افتخاری، اصغر فتحی‌عباس‌آباد و علی‌اصغر ذوالفقاری از تهران در لیست داوران حضور دارند.

جمشیدی عنوان کرد: عباس آرمند‌پور، علی جدیدی و ابراهیمی بهرامی از البرز، روح‌الله یزدانی‌پور از چهار محال و بختیاری، حیدر بانوی از خراسان‌رضوی، ابوالفضل خدایی از زنجان، علی مرادحقیقی و حمدحسین طالب‌پور از سمنان و محمدرضا کشانی از سیستان و بلوچستان دیگر داوران دعوت شده به این رقابت‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا الله‌دادی از فارس، مرتضی جنت‌آبادی از قزوین، کاوه منصوری از کردستان، صدرالله‌ امیری‌نژاد از کرمان، محسن امیری از کرمانشاه، مجید شاکری از گلستان، محمدعلی کارجویان و اسماعیل برنج‌کار از گیلان، حشمت‌الله امان‌اللهی از لرستان دیگر داوران قضاوت کننده در این مسابقات خواهند بود.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: احمد رشوندی و سیداحسان حسینی‌اصل از مازندران، نبی ‌نظری از مرکزی، سیداحمد موسوی از هرمزگان، احمد صالحی از همدان و محمدعلی خیامی از یزد همراه با چهار نماینده قم یعنی عبدالله بینایی، سلیمان قلی‌زاده، بلال سلیمانی، و مهدی توتون‌کار در این مسابقات داوری می‌کنند، ضمن اینکه داور وزن‌کشی این پیکارها مهدی توتون‌کار از قم است.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdciquaw.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما