پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 57044
منبع : خبرگزاری فارس
ستاره كاراته استان قم:

ارتباط معنوي با ائمه را در موفقيت‌هايم به خوبي حس مي‌كنم

قم نيوز : ستاره ملي‌پوش كاراته استان قم گفت: ايجاد ارتباط معنوي با امام عصر (عج) و دستگيري از معصومين در زماني كه مدال مي‌گرفتم را به خوبي حس مي‌كردم.
ارتباط معنوي با ائمه را در موفقيت‌هايم به خوبي حس مي‌كنم
ارتباط معنوي با ائمه را در موفقيت‌هايم به خوبي حس مي‌كنم

به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده امروز اظهار کرد: به لطف خدا از ابتدای سال جاری تا کنون توانسته‌ام 6 مدال از مسابقات مختلف برون‌مرزی نظیر قهرمانی آسیا، جام جهانی کاراته، لیگ جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی به دست بیاورم و باعث شادی هموطنان خوبم باشم.

وی که به پاس کسب این موفقیت‌ها به مناسبت گرامیداشت میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) از سوی مسوولان استان قم مورد تقدیر قرار گرفت، در ادامه بیان کرد: در وهله اول موفقیتم را مدیون پروردگار مهربان و لطف خداوند بزرگ هستم.

دارنده 2 طلا و یک برنز پیکارهای جهانی کاراته در ادامه به غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی به عنوان یکی دیگر از عوامل موفقیت خود اشاره و عنوان کرد: با ایشان هر هفته به مسجد مقدس جمکران می‌رفتیم و ایجاد رابطه معنوی با امام عصر (عج) و دستگیری معصومین (ع) در زمان مسابقات و زمانی که مدال می‌گرفتم را به خوبی حس می‌کردم.

وی که دو طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی آسیا و طلای دانشجویان جهان را نیز در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل موفقیت خود را پرورش خودباوری می‌دانم، زیرا زمانی که خودباوری را در خودتان تقویت کنید قطعا به موفقیت خواهید رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxyei.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما