شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 57130
منبع : خبرگزاری فارس
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد

اهداف ترامپ در توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی

قم نيوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ترامپ قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند چون هدف اصلی او شکل گیری دولت صهیونیسم است.
اهداف ترامپ در توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی
اهداف ترامپ در توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در سی و نهمین همایش ائمه جماعت استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارشد، به موضوع تحولات سیاسی منطقه اشاره کرد و گفت: نخستین مسئله که می‌توان درمورد تحولات منطقه صحبت کرد موضوع همه پرسی کردستان و تجزیه عراق بود. این موضوع از مسائل مهم درمنطقه بود و موجب شد مسعود بارزانی به عواملی چون دل خوش کردن به آمریکا، نبود رقیب برای مسعود بارزانی تکیه کرده و جرأت به همه پرسی کند.  

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر رهنمود و هدایت‌های مدبرانه رهبر انقلاب و موضع گیری مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نبود، مشخص نبود چه اتفاقی در منطقه می‌افتاد و قطعا شاهد شکل گیری اسرائیل جدید بودیم، گفت: هدایت مدبرانه و موضع گیری نظام جمهوری اسلامی موجب شد، این توطئه جدید در نطفه خفه شود و خیز خود مختاری کردستان برای مدت‌ها عقب بیافتد.

وی افزود: مسئله دیگر داعش بود که از 106 کشور به این گروه پیوسته بودند و علیه اسلام ناب به میدان آمده اند که عمق آن در کشور سوریه شکل گرفت.

ذوالنوری با بیان اینکه هدف آمریکا از شکل گیری گروه تروریستی، راه اندازی جنگ سلیبی، برخورد تمدنی و جنگ نیابتی یا همان درون تمدنی بود گفت: این جنگها هزینه زیادی برای آمریکا داشت و موجب شد، آمریکا روزبه روز در منطقه منزوی‌تر شود.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظام و کشور اسلامی ایران تنها کشوری بود که در این حادثه علیه جهان سلطه به میدان آمده و موجب شکست نظامی داعشی‌ها شد، ولی این مسئله به معنای این نیست که داعشی‌ها به طور کل ازبین رفته‌اند بلکه فرماندهان این گروه در منطقه اردن در حال شکل دادن جبهه جدید هستند.

وی به سخن ترامپ در مورد قدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل، یهود و صهیونیسم سه موضوع جدا هستند و هر کدام را باید در جای خود مورد بحث و تحلیل قرار داد.

ذوالنوری گفت: آنچه مشخص این است که یهود خود را جدای اقوام دیگر می‌داند و در میان اقوام و مذاهب دیگر خود را برتر می‌شمارد.

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم یک باور و اعتقاد است گفت: بعد از دوره رنسانس عقیده صهیونیسم شکل گرفت و سردمداران آنها معتقدند که در دوره رجعت، دولت یهود در منطقه صهیون شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آنها دنبال زمینه سازی هستند و معتقدند، در مهمترین بخش این خاکریز، اسلام است و لازم است این خاکریز را فتح کرد، گفت: اگر ترامپ قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند چون هدف اصلی او شکل گیری دولت صهیونیسم و آماده سازی است، ولی اسرائیل هم از این مسئله استفاده کرد و در حال بهره برداری برای خود است.

ذوالنوری گفت: سردمداران صهیونیسم معتقدند در آخرالزمان جنگی بین مسلمانان، یهود و صهیونیسم اتفاق خواهد افتاد و در آن جنگ بسیاری از یهودی‌ها کشته می‌شوند و برای اینکه این اتفاق نیافتد سردمداران صهیونیسم که عمدتا دولتمردان آمریکا هستند جنگ‌هایی را در عراق و کشورهای اسلامی به راه انداخته‌اند تا در این جنگ‌ها مسلمانان کشته شوند و مسئله جنگ مسلمانان و یهودی پیش نیاید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxydt.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما