پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 57374
منبع : خبرگزاری مهر
با رقابت در ۴ وزن ؛

مدال آوران روز دوم مسابقات تکواندوی کشور در قم مشخص شدند

قم نيوز : مدال آوران روز دوم مسابقات تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور در قم مشخص شدند.
مدال آوران روز دوم مسابقات تکواندوی کشور در قم مشخص شدند
مدال آوران روز دوم مسابقات تکواندوی کشور در قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز پرونده دومین روز از مسابقات تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور در قم بسته شد و رقابت ورزشکاران در ۴ وزن به معرفی نفرات اول تا سوم هر وزن به پایان رسید.

در دومین دور از این مسابقات که شامگاه چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم به پایان رسید در وزن چهارم و دسته منهای ۵۵ کیلو، محمد مصطفی دولت آبادی از استان کرمان به مقام قهرمانی رسید و محمد حسین جلیل زاده از البرز دوم شد و مقام سوم مشترک به رضا جلالی فر از مازندران و محمد مهدی رشیدی از قم رسید.

در وزن ششم و دسته منهای ۶۳ کیلو علیرضا مقصودی از مازندران در فینال فرزام تنهایی از گیلان را شکست داد و قهرمان شد و مقام سوم مشترک به امیر حسین حدادی از مازندران و سعید فتحی از اصفهان رسید.

در وزن هشتم و دسته منهای ۷۳ کیلوگرم کامیاب مبینی از تهران به مقام نخست رسید، امیر حسین بهر آبادی از البرز دوم شد و حسین داداش زاده از قم و محمد محمد نیا از استان البرز به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کردند.

در وزن نهم و دسته وزنی منهای ۷۸ کیلوگرم نیز علی بابا زاده از آذربایجان غربی به مقام نخست رسید، حمید رضا بدری از تهران دوم شد و پژمان مرادی به همراه شهاب زکی از اصفهان به مقام سوم مشترک رسیدند.

رقابت‌های آزاد کشوری نوجوانان پسر با حضور ۷۳۳ هوگوپوش و به منظور حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ در ورزشگاه شهید حیدریان قم و به میزبانی هیات تکواندو استان آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

امروز چهارشنبه در روز دوم این رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان چهارم، ششم، هشتم و نهم (۵۵-، ۶۳-، ۷۳- و ۷۸- کیلوگرم) رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا مدال آوران این روز مشخص و معرفی شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjmdt.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما