سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 57603
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم ملي كنگ فو گرات سان:

نبايد از فعاليت‌هاي فرهنگي در رشته‌هاي ورزشي غفلت شود

قم نيوز : سرمربي تيم ملي كنگ فو گرات سان گفت: كار فرهنگي در اولويت اين رشته قرار گرفته و در كنارش فعاليت ورزشي صورت مي‌گيرد.
نبايد از فعاليت‌هاي فرهنگي در رشته‌هاي ورزشي غفلت شود
نبايد از فعاليت‌هاي فرهنگي در رشته‌هاي ورزشي غفلت شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی کریمی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به وضعیت رشته کنگ فو گرات سان اظهار کرد:‌ این رشته ایرانی است و بر اساس تفکر ایرانی شکل گرفته و گرات سان یکی از قله‌های استان خوزستان محسوب می‌شود که جنگ از این منطقه شروع شد و شهدای زیادی به شهادت رسیدند.

سرمربی تیم ملی کنگ فو گرات سان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی در اولویت این رشته قرار گرفته و در کنار آن فعالیت ورزشی صورت می‌گیرد.

 حجت‌الاسلام امین حدادی مسؤول کمیته فرهنگی سبک کنگ فو گرات سان استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه فعالیت فرهنگی غریب مانده است گفت: فضای خوبی برای کار فرهنگی با توجه به ظرفیت سالن‌های ورزشی وجود دارد ولی این امر کمرنگ است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های کنگ فو گرات سان با تلاوت قرآن شروع و با ذکر صلوات تمام می‌شود و در کلاس‌های طول هفته احادیثی نیز مطرح و در مناسبت‌ها مراسم مذهبی، عزاداری و مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته فرهنگی سبک کنگ فو گرات سان استان قم عنوان کرد: دانش‌آموزان به اردوهای علمی، تفریحی و زیارتی اعزام می‌شوند و در کنار ورزش به همه جوانب دقت خواهد شد تا به طور جامع پرورش پیدا کنند.

وی یادآور شد: به نوجوانان و جوانان مسؤولیت داده می‌شود تا روحیه مسؤولیت‌پذیری آنها تقویت شود و ایثار و اخلاق پهلوانی درونشان شکل بگیرد و در کنار کار ورزشی از کار فرهنگی غافل نشویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeinm.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما