سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 57899
منبع : خبرگزاری فارس
در بازدید اعضای شورای شهر از تقاطع ورودی جعفریه تاکید شد

لزوم تسریع در بازگشایی پروژه اصلاح تقاطع جعفریه

قم نيوز : اعضای شورای اسلامی شهر قم در بازدید از ورودی و تقاطع جعفریه بر روند تسریع در تکمیل این پروژه برای تسهیل عبور و مرور شهری تاکید کردند.
لزوم تسریع در بازگشایی پروژه اصلاح تقاطع جعفریه
لزوم تسریع در بازگشایی پروژه اصلاح تقاطع جعفریه
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر به همراه روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در محل ورودی جعفریه و تقاطع کمربندی امام علی(ع) و ورودی از نزدیک در روند تکمیل این پروژه مهم شهری قرار گرفتند.

شهرداری‌ قم طی سال‌های اخیر پروژه بهسازی و مناسب‌سازی ورودی جعفریه را آغاز کرده و اعتبارات و منابع سفر مقام معظم رهبری برای این پروژه در نظر گرفته شده بود.

این پروژه به طول دو کیلومتر حد فاصل تقاطع بلوار قلعه کامکار تا کمربندی امام علی(ع) در دستور کار شهرداری بوده که با توجه به عرض کم معبر حوادث بسیار ناگواری در این محور رخ می‌داد و نیاز بود اقداماتی در راستای تعریض و ساماندهی آن صورت گیرد.

همچنین در بخشی از این مسیر پروژه‌ای برای اصلاح دسترسی‌ها به کمربندی امام علی‌(ع) از سوی شهرداری در حال اجرا است.

با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی در خصوص تسریع در تکمیل این بخش پروژه، اعضای شورای شهر تاکید ویژه‌ای برای تکمیل این بخش قبل از اتمام مابقی پروژه‌ برای تسهیل عبور و مرور مردم داشتند.

روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم در حاشیه این بازدید گفت: در حد یک پروژه عظیم شهری از پروژه اصلاح دسترسی ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع) مطالبه مردمی وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw6nm.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما