چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 57917
منبع : خبرگزاری فارس
8 و 14 دي‌ماه انجام مي‌شود

رقابت نادرشيمي قم براي صعود به مرحله نهايي بسكتبال زنان ايران

قم نيوز : تيم بسكتبال بانوان نادرشيمي قم در تلاش براي كسب مجوز صعود به مرحله نهايي مسابقات سوپر ليگ بانوان باشگاه‌هاي كشور با حريفان خود پيكار مي‌كند.
رقابت نادرشيمي قم براي صعود به مرحله نهايي بسكتبال زنان ايران
به گزارش قم نیوز بانوان بسکتبالیست‌ نادر شیمی قم بعد از عملکرد موفق در مرحله مقدماتی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور اکنون در جمع تیم‌های دارای شانس کسب عنوان قهرمانی فصل 1396 این مسابقات حضور دارند.
این تیم که در سال‌های 1393 و 1394 در پیکارهای لیگ دسته دوم ایران حضور داشت و در سال 1395 نماینده قم در رقابت‌های لیگ دسته اول این رشته بود، امسال در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال کشور با حریفان خود برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازد.
این در شرایطی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های سوپر لیگ B بانوان ایران با حضور 10 تیم آغاز شد و تیم‌ها در مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت کردند تا صعود کننده‌ها از هر گروه مشخص شوند.
در گروه نخست این رقابت‌ها تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم با تیم‌های نادر شیمی قم، حسینی تهران، بال شیراز، سیما خوان پاسارگارد مشهد و سما تهران مسابقه دادند و در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه گلستان، آرارات اصفهان، باژوند بوشهر، شاهین تهران و باشگاه ورزشی حاج حسن تهران به میدان رفتند.
اکنون نوبت به دیدارهای مرحله پلی‌آف سوپر لیگ  B بسکتبال ایران رسیده و بازی‌های دور رفت آن به میزبانی شاهین تهران روز جمعه هشتم دی‌ماه به انجام می‌رسد و مدعیان قهرمانی این فصل روز پنجشنبه چهاردهم دی‌ماه به میزبانی باشگاه سماء تهران برگزار خواهد شد.
در این مرحله تیم‌های بسکتبال بانوان بال شیراز، سیما خوان پاسارگاد مشهد، دانشگاه گلستان، آرارات اصفهان، نادر شیمی قم، شاهین تهران، سماء تهران و باژوند بوشهر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdciy3aw.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما