پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 57977
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 23 ليگ برتر انجام مي‌شود

تلاش هیأت فوتبال قم براي عبور از حفاري / غياثي: حامي مالي داشتيم سقوط نمي‌كرديم

قم نيوز : هیأت فوتبال قم در تلاش براي عبور از حفاري اهواز امروز در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور مقابل تيم چهارم جدول صف‌آرايي مي‌كند.
تلاش هیأت فوتبال قم براي عبور از حفاري / غياثي: حامي مالي داشتيم سقوط نمي‌كرديم
به گزارش قم نیوز در یکی از هفت دیدار همزمان هفته دهم از دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز تیم سقوط کرده هیأت فوتبال قم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتسال حفاری خوزستان به میدان خواهد رفت.
فوتسالیست‌های تیم هیأت فوتبال قم که از 22 بازی قبل خود 17 باخت، سه تساوی و دو برد در کارنامه دارند هم اکنون با کسب 9 امتیاز بین 14 تیم در مکان آخر جدول ایستاده‌اند و در حالی برابر تیم رده چهارم جدول رده‌بندی یعنی حفاری اهواز قرار می‌گیرند که این بازی برای آنها جنبه تشریفاتی دارد.
پیش از اینکه نماینده قم برای انجام این بازی راهی اهواز شود، شایعاتی مبنی بر احتمال کناره‌گیری تیم هیأت فوتبال قم از چهار هفته باقی مانده بازی‌ها بر سر زبان بود اما سرمربی تیم هیأت فوتبال قم در این باره اظهار کرد: ما در هر چهار بازی با با قوت و تمام توان خود در مقابل حریفان به میدان می‌رویم.
سیدمهدی غیاثی اضافه کرد: در فاصله دو هفته به پایان نیم‌فصل لیگ برتر هدایت تیم را بر عهده گرفتم و با ارائه برنامه‌ها و امکانات مورد نیاز تیم برای بقا در فصل جاری لیگ برتر فوتسال انتظار حمایت از تیم را داشتم اما هیچ یک از این خواسته‌های من محقق نشد.
وی در رابطه با تیم‌داری هیأت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: وظیفه هیأت تیم‌داری در این سطح از رقابت‌های باشگاهی نیست، زیرا هیأت بودجه‌ای برای این کار ندارد، بر همین اساس وضعیت تیم اینگونه است که اکنون باید از مسابقات لیگ برتر خداحافظی کند اما اگر با یک حامی مالی در لیگ حضور پیدا می‌کرد الان سرنوشت تیم این نبود و سقوط نکرده بودیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcefo8n.jh8ffi9bbj.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما