سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 5815
اسدالهی خبرداد:

اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه در فاطمیه اول

قم نيوز : قم نیوز: برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه به مناسبت سالروز شهادت فاطمه زهرا و ایام فاطمیه اول تشریح شد.
اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه در فاطمیه اول
به گزارش قم نیوز، حسن اسداللهی  با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا اظهار داشت: حرم حضرت معصومه در این روز میزبان خیل عظیم عاشقان اهل‌بیت خواهد بود.

وی ادامه داد: آستانه حضرت معصومه  مطابق هر سال برنامه‌هایی به مناسبت شهادت حضرت زهرا  در نظر گرفته تا زائران لحظات زیارت را با معرفت به مقام این بانوی بزرگوار همراه کنند.

مسوول اجرایی مراسمات حرم حضرت معصومه افزود: در این راستا از شب گذشته برنامه‌هایی در سوگواری شهادت حضرت زهرا برگزار شد که طی این برنامه‌ها حجت‌الاسلام حسینی خراسانی و حجت‌الاسلام تکیه‌ای به سخنرانی درباره شخصیت این بانوی بزرگوار و نقشی که وی در دفاع از اسلام ناب و ولایت ایفا کرد، پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: امشب نیز همراه با مراسم معنوی دعای توسل، سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مومنی و مداحی رضا انصاریان از مداحان خراسان رضوی در برنامه حرم مطهر حضرت معصومه قرار دارد.

اسداللهی ابراز داشت: در روز چهارشنبه نیز زائران از سخنرانی حجت‌الاسلام پنج‌تنیان بهره خواهند برد و شب شهادت این بانوی بزرگوار نیز حجت‌الاسلام رفیعی به سخنرانی درباره شخصیت حضرت فاطمه  خواهد پرداخت.

وی گفت: همچنین در شب شهادت حضرت زهرا، رضا انصاریان و حسن باقری با مداحی خود دل زائران فاطمه معصومه را با قبر مخفی حضرت زهرا پیوند خواهند داد.

مسوول اجرایی مراسمات حرم حضرت معصومه افزود: در روز شهادت حضرت زهرا نیز برنامه‌هایی با مرثیه‌خوانی سید مهدی میرداماد و سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مومنی ساعت ۱۰ صبح در شبستان امام خمینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6nmk49nam5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما