دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 58175
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک:

نصب تابلوهای هدایت مسیر بلوار جمهوری و شهیدان محمودنژاد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب تابلوهای هدایت مسیر بلوار جمهوری اسلامی و شهیدان محمودنژاد خبر داد.
نصب تابلوهای هدایت مسیر بلوار جمهوری و شهیدان محمودنژاد
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای تکمیل تابلوهای اطلاع‌رسانی معابر و شوارع شهر، اظهار کرد: نصب دو دستگاه تابلوی بالاسری ـ هدایت مسیر دروازه‌ای در بلوار جمهوری اسلامی و بلوار شهیدان محمود نژاد از جدیدترین اقدامات صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به جزئیات نصب تابلوی بلوار جمهوری، گفت: هزینه سر تابلوها در این بلوار حدود 4 میلیون تومان، هزینه پایه ها و عرشه حدود 26 میلیون تومان، طول عرشه تابلو 15.68 متر، ارتفاع از سطح زمین تا زیر تابلو 5.5 متر و مجموع هزینه کل تابلو حدود 30 میلیون تومان بوده است.
شعبان‌زاده همچنین جزئیات نصب تابلوی بلوار شهیدان محمود نژاد را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: هزینه سر تابلوهای این بلوار نیز حدود 4 میلیون تومان، هزینه پایه‌ها و عرشه حدود 23 میلیون تومان، طول عرشه تابلو 11.68 متر، ارتفاع از سطح زمین تا زیر تابلو 5.5 متر و مجموع هزینه کل تابلو حدود 27 میلیون تومان بوده است.
وی با تاکید بر اینکه پس از طراحی و خرید تابلو و پایه ها و عرشه مراحل نصب که قرار بود توسط پیمانکار انجام شود توسط نیروهای اجرایی و فنی سازمان انجام پذیرفت، گفت: با این کار حدود 7 میلیون تومان برای سازمان و شهرداری صرفه جویی شد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcftydt.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما