سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58231
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

جذب سرمايه گذاري در پروژه فرودگاه قم نيازمند ارائه مشوق‌هاي دولتي است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به پيگيري‌هاي مسؤولان استان براي فراهم کردن بسترهاي جذب بخش خصوصي در اجراي فرودگاه قم گفت: جذب سرمايه گذاري در اين پروژه نيازمند ارائه مشوق‌هاي دولتي است.
جذب سرمايه گذاري در پروژه فرودگاه قم نيازمند ارائه مشوق‌هاي دولتي است
جذب سرمايه گذاري در پروژه فرودگاه قم نيازمند ارائه مشوق‌هاي دولتي است
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه پیگیری مسائل فرودگاه قم گزارش مدیران مربوطه در زمینه پیگیری مصوبات جلسات قبل را دریافت کرد.

استاندار قم در ادامه این جلسه با بیان اینکه چشم انداز مسؤولان استان الحاق مجموعه فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است گفت: مدیران استان باید با استفاده از ظرفیت‌های ملی این مسئله را محقق کنند.

وی ارائه مشوق‌های لازم به بخش خصوصی برای اجرای پروژه فرودگاه قم را ضروری دانست و با اشاره به بعضی قوانین دست و پا گیر برای ارائه این مشوق‌ها افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به رفع قوانین مزاحم اقدام کنند.

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکل پرونده در دبیرخانه مناطق آزاد کشور گفت: در صورت تصویب واگذاری فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفگان در شورای عالی مناطق آزاد، این پرونده برای تصویب نهایی در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه تعیین تکلیف زمین فرودگاه قم مهمترین بحث برای جذب سرمایه گذاران در اجرایی کردن این طرح است ادامه داد: اخذ سند و مجوزهای لازم برای تامین زیرساخت‌ها شرایط دولت در مذاکره با بخش خصوصی را تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تامین زیرساخت‌ها که نیازمند اعتباری در حدود 500 میلیارد ریال است را تسهیل بخشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizraw.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما