چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 58279
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه يك اعلام کرد:

رفع نقص شكستگي لوله آب تقاطع غير همسطح عمار ياسر ـ 15 خرداد

قم نيوز : شهردار منطقه يك قم از رفع نقص شكستگي لوله آب تقاطع غير همسطح عمار ياسر ـ 15 خرداد خبر داد.
رفع نقص شكستگي لوله آب تقاطع غير همسطح عمار ياسر ـ 15 خرداد
رفع نقص شكستگي لوله آب تقاطع غير همسطح عمار ياسر ـ 15 خرداد
به گزارش قم نیوز مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به شكستگي لوله آب تقاطع غير همسطح عمار ياسر ـ 15 خرداد، اظهار كرد: عمليات لوله‌گذاري اين پروژه از سوي شركت آب و فاضلاب انجام شده بود ولي با جريان آب داخل لوله‌ها به دلايل نقص فني دچار شكستگي شد.
شهردار منطقه يك قم خاطرنشان كرد: در دو نوبت شركت آب و فاضلاب در آن بخش عمليات خاكبرداري را انجام داد و در نهايت امروز لوله به طور كامل تعويض شد و جريان آب برقرار شده است.
اصفهانیان مقدم با بيان اينكه تقاطع غير همسطح عمار ياسر ـ 15 خرداد يكي از تقاطع‌هاي بسيار مهم قم است، گفت: اين تقاطع نقش مهمي در حل مشكل ترافيك منطقه و عبور و مرور شهروندان و زائران داشته زيرا زائراني كه از بزرگراه امام علي(ع) قصد مشرف شدن به حرم كريمه اهل بيت(س) را دارند از اين تقاطع را استفاده مي‌كنند.
وي ادامه داد: در مسير بازگشت نيز نمازگزاراني كه بخواهند به مسجد مقدس جمكران مشرف شوند از اين مسير استفاده مي‌كنند كه رضايتمندي مجاوران و زائران به همراه داشته باشد.
شهردار منطقه يك قم خاطرنشان كرد: اين تقاطع از نظر عمراني به طور كامل بهره‌برداري شده و در اختيار شهروندان براي تسهيل عبور و مرور قرارگرفته و امور خدمات شهري، فضاي سبز و نصب المان‌هاي آن صورت گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaounm.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما