پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 58304
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني بزرگسالان انجام شد

آغاز رقابت 16 فرنگي‌كار قم در كشتي قهرماني كشور

قم نيوز : تيم منتخب هیأت كشتي استان قم متشكل از 16 كشتي‌گير رقابت خود را از امروز در مسابقات كشتي فرنگي عمومي قهرماني بزرگسالان ايران آغاز كرد.
آغاز رقابت 16 فرنگي‌كار قم در كشتي قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی کشورمان از امروز رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشور به میزبانی سالن خانه شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور برترین‌های کشور برگزار می‌شود.
مراسم وزن‌کشی تمامی اوزان این دوره از مسابقات در حالی برگزار شد که کشتی‌گیران شرکت کننده در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تشک می‌روند.
رقابت‌های سال 1396 عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در حالی به انجام می‌رسد که تیم منتخب هیأت کشتی استان قم نیز در اوزان مختلف با حضور 16 کشتی‌گیر فرنگی‌کار برای به دست آوردن مقام‌های برتر این دوره از مسابقات اعزام شده‌ و از امروز با حریفان مسابقه می‌دهد.
در وزن 55 کیلوگرم مسابقات عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور علی بیات نماینده هیأت کشتی قم است، در وزن 60 کیلوگرم حمید سعادتی به روی تشک می‌رود، در وزن 63 کیلوگرم رضا مردی و فرامرز پیامی با حریفان سرشاخ می‌شود و در وزن 67 کیلوگرم مصطفی هاشمی به میدان خواهد رفت، در وزن 72 کیلوگرم ابوالفضل زینتی‌رفاه و علیرضا پاسالاری و در وزن 77 کیلوگرم مهدی عطارد وارد تشک می‌شوند.
همچنین در وزن 82 کیلوگرم محمدرضا رضایی برای کسب مدال تلاش می‌کند، در وزن 87 کیلوگرم امیر رضایی، میلاد اسکندری، علی فتاحی‌منش، محمدعلی حیدری و علی زینتی‌رفاه کشتی می‌گیرند، در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم شادمان عظیمی با رقبا مسابقه می‌دهند.
این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد و در حالی به انجام می‌رسد که برخی کشتی‌گیران مطرح قم نیز هادی علیزاده‌پورنیا، مهدی ابراهیمی، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی از حضور در این پیکارها معاف هستند.

انتهای پیام/ 136
 
https://qomnews.ir/vdcjxtei.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما