سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 58462
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه شورای اداری استان قم مطرح شد

ضرورت تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم

قم نيوز : در جلسه شورای اداری استان قم بر ضرورت تلاش برای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکید شد.
ضرورت تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم
ضرورت تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم
به گزارش قم نیوز جلسه شورای اداری استان قم عصر امروز در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد.

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به وقوع حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: این حوادث نه نخستین حوادث و نه آخرین حوادث است، تا زمانی که کشورمان به دنبال گسترش یک نظام ارزشی در ایران و جهان است، دشمنی ادامه دارد و مدیران و مردم باید هوشیار باشند.

وی ادامه داد: هر کس در هر موقعیتی که هست باید آمادگی خودش را حفظ کند، کسانی پیروز میدان هستند که تحلیلی درستی داشته باشند و تصمیمی مناسبی را بگیرند و به درستی عمل کنند، اگر کسی در میدان غافل گیر شود و نتواند میدان را به درستی مدیریت کند، شکست خواهد خورد.

سید حسن رضوی در ادامه جلسه جایگزینی درآمدهای دیگر به جز درآمد نفت در بودجه را سیاست دلت دانست و تصریح کرد: در بودجه سال آینده 101 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه از فروش نفت است و بقیه منابع بودجه از منابع درآمدی دیگر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: رشد عمومی بودجه طی چند سال اخیر از 15 درصد تا 26 درصد بود، اما رشد بودجه هزینه ای سال آینده 5.7 درصد است و بودجه سال 97 کاملا انقباضی است، البته حقوق‌های کارمندان 10 درصد سال آینده رشد دارد.

 سید مهدی صادقی در بخش پایانی جلسه گفت: همه کسانی که در مسیر اعتلای کشور نگاه فرابخشی در همه مسائل را دارند، قابل تقدیر هستند، رمز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، داشتن نگاه ملی و ترجیح منافع ملی بر منافع جناحی و فردی است و راه دیگری جز این وجود ندارد، مقام معظم رهبری در این زمینه مطالبه گری دارد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر نگرش‌های مدیران است، تا زمانی که این اتفاق نیفتد، موفقیتی به دست نخواهیم آورد، این خطاب به همه افراد است و همه باید به ابعاد دقیق این موضوع مهم توجه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewe8n.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما