سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 58517
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری یک دیدار استثنائی است/ابعاد قیام 19 دی تبیین شود

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری یک دیدار استثنائی است و همه اقشار مردم قم در این دیدار حضور دارند.
دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری یک دیدار استثنائی است/ابعاد قیام 19 دی تبیین شود
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی امروز در قم با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: این شهر پایگاه انقلاب اسلامی ایران است و سخنرانی‌های امام خمینی(ره) در ابتدای نهضت انقلاب اسلامی در شهر قم بود و مردم این شهر در سال 88 و امسال در برابر فتنه‌ها ایستادند.
وی ادامه داد: باید با استفاده از ابزار هنر قیام 19 دی شهر قم به نمایش گذاشته شود، متاسفانه به نقش مردم این شهر در انقلاب کم توجهی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در این استان برنامه‌های مختلفی به عنوان دهه بصیرت از روز 9 تا 19 دی در برگزار شده و شروع برنامه‌های این دهه از تجمع در مدرسه فیضیه در 9 دی بود و برنامه ها به دیدار مردم شهر قم با رهبر معظم انقلاب ختم می‌شود.
لطفی با اشاره به ویژگی دیدارهای مردم شهر قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این دیدار هر ساله برگزار می‌شود و دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری یک دیدار استثنائی است. همه اقشار مردم قم در این دیدار حضور دارند، مردم با چشم گریان به دنبال حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب هستند، اما سهمیه حضور مردم در این دیدار محدود است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه یکی از مهم ترین سخنرانی‌های خود را در دیدار 19 دی با مردم قم دارند و این دیدار نخستین دیدار عمومی مقام معظم رهبری پس از اغتشاشات است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: حضور حماسی مردم شهر قم در راهپیمایی ضد اغتشاشات در حالی بود که هیچ کدام از ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل نبودند و سامانه‌های پیامکی نیز خبر لغو راهپیمایی را نشر دادند، اما با این وجود مردم قم علیه اغتشاشات راهپیمایی کردند.
لطفی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اظهار کرد: آمریکا می‌داند که تنها خطر برای تمدن غرب، ایران اسلامی است، کشورمان محور مقاومت را مدیریت می‌کند و به همین دلیل دشمنی آمریکا با ایران تعجبی ندارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی ریشه بحران‌ها است و تنها راه حل این بحران‌ها توجه به داخل و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfetdt.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما