دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 58802
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه شورای سازمان میادین شهرداری مطرح شد

افزایش تقاضا برای استقرار صنوف در شهرک صنوف قم

قم نيوز : در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از افزایش تقاضا برای استقرار صنوف در شهرک صنوف قم خبر داده شد.
افزایش تقاضا برای استقرار صنوف در شهرک صنوف قم
به گزارش قم نیوز شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با حضور ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهردار، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی و مدیران و مسئولان شهری در سالن جلسات دفتر شهردار قم برگزار شد.
بررسی گزارش عملکرد سازمان میادین در سال 96، بودجه پیشنهادی سازمان در سال 97، تشریح جدول درآمدها و هزینه‌های سازمان در سال 96 و... جزو دستورات این جلسه بود.
همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شهرک صنوف و خدمات خودرویی شهر قم داده شد.
طبق اعلام مسئولان شهری با تکمیل واحدهای تجاری شهرک صنوف تقاضا برای استقرار در این شهرک با افزایش چشم‌گیری مواجه شده است.
قائم‌مقام شهردار قم در این جلسه با اشاره به وضعیت تکمیل شهرک صنوف و انتقال صنوف مرتبط به این شهرک، بیان کرد: باید برای تسریع در انتقال صنوف به شهرک بسترسازی لازم صورت گرفته و هرچه سریع‌تر این شهرک آماده خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: نزدیک به پنج واحد آهن فروشان در شهرک مستقر شده‌اند و به زودی صنوف درب و پنجره‌ساز نیز در شهرک مستقر خواهند شد.
علیرضا مظفری با اشاره به تکمیل بخش عمده فضای سبز شهرک، افزود: ادامه عملیات توسعه فضای سبز نیز در حال انجام است.
وی همچنین به وضعیت شهرک خدمات خودرو شهر اشاره کرد و افزود: 55 واحد شهرک خودرو فروخته شده است و 88 واحد آماده شده است که به صورت نقد و اقساط به صنوف خودرویی تحویل می‌شود.

 انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcci4qp.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما