پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 58965
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری:

نمایندگان عالی دولت از منابع طبیعی حمایت کنند

قم نيوز : مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از نقش ائمه جمعه در افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث مرتبط با حقوق منابع طبیعی یاد کرد و گفت: نمایندگان عالی دولت باید در راستای حفظ و رشد نعمت‌های الهی از منابع طبیعی حمایت کنند.
نمایندگان عالی دولت از منابع طبیعی حمایت کنند
به گزارش قم نیوز مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کردند.
طباطبایی‌نژاد در ابتدای این دیدار طی سخنانی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده در راستای تحقق اهداف فرهنگی عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتخانه‌ای است که نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در آن مستقر است و به صورت ویژه فعالیت‌های فرهنگی را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی از جمله سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کار خود را با استفاده از ظرفیت روحانیون دنبال می‌کند، گفت: در دفاتر نمایندگی ادارات کل منابع طبیعی در شهرستان‌ها و استان‌ها بیش از 40 روحانی فعالیت دارند که این افراد به سه گروه تقسیم‌بندی می‌شود.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری خاطرنشان کرد: از روز گذشته گردهمایی مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور با برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در شهر مقدس قم آغاز شده است.
وی با اشاره اینکه انفال کشور زیر نظر ولایت فقیه است، عنوان کرد: رسالت حفظ و رشد این انفال به وزارت‌های نفت، نیرو و جهاد کشاورزی واگذار شده است و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری نیز در وزارت جهاد کشاورزی 83 درصد انفال را مدیریت می‌کند.
طباطبایی‌نژاد از نقش ائمه جمعه در افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث مرتبط با حقوق منابع طبیعی یاد کرد و گفت: نمایندگان عالی دولت باید در راستای حفظ و رشد نعمت‌های الهی از منابع طبیعی حمایت کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccpoqp.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما