سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 59184
منبع : خبرگزاری فارس
نائب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم:

حضرت زينب(س) ادامه‌دهنده پيام عاشورا تا ابديت هستند

قم نيوز : نائب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم گفت: حضرت زينب(س) ادامه‌دهنده پيام عاشورا تا ابديت هستند؛ ايشان توانستند به عنوان مفاخر خاندان بني هاشم و نوه گرامي پيامبر در ميان امت اسلام از اطمينان و برتري ويژه‌اي برخوردار باشند.
حضرت زينب(س) ادامه‌دهنده پيام عاشورا تا ابديت هستند
حضرت زينب(س) ادامه‌دهنده پيام عاشورا تا ابديت هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جلال رضوی مهر امروز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: امسال میلاد حضرت زینب(س) از نشاط مضاعفی در میان امت اسلام برخوردار است و پیروزی سپاه اسلام بر داعش و صهیونیست سبب شده جشن میلاد عقیله بنی هاشم(س) از ویژگی‌های برتری برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) ادامه‌دهنده پیام عاشورا تا ابدیت است گفت: ایشان توانستند به عنوان مفاخر خاندان بنی هاشم و نوه گرامی پیامبر(ص) در میان امت اسلام از اطمینان و برتری ویژه‌ای برخوردار باشد و همه ادله اثبات می‌کند که حضرت زینب(س) دارای بصیرت، مدیریت بحران، دور اندیشی در اهداف اسلام و پیشبرد اهداف کلی امامت و ولایت بودند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همجواری با مادری مانند فاطمه زهرا(س)، بهره‌گیری از علم پدر یعنی علی بن ابیطالب(ع) و داشتن برادرانی مانند امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم(ع) از افتخارات حضرت زینب کبری(س) است.

وی با بیان اینکه امروز گنبد و بارگاه حضرت زینب(س) در سوریه مانند خورشیدی مبارزه با ظلم، استبداد و تبعیض را تجلی بخشیده است گفت: علم حضرت زینب(س) به قرآن و سهم از احادیث نبوی و علوی از ایشان زهرای ثانی(س) ساخته است که می‌تواند الگوی بشریت و انسان‌های دنباله‌رو کمال و تکامل باشد.

رضوی مهر تصریح کرد: میلاد حضرت زینب(س) جشن تشکر از مدافعان حرمی است که ثابت کردند که هنوز خطبه‌های بیدار باش زینب(س) در جامعه طنین‌انداز است. به شکرانه سقوط داعش و امحای افکار صهیونیستی تکفیری جشن میلاد حضرت زینب(س) با عزت، آزادی و بصیرت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtq9n.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما