سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 59187
منبع : خبرگزاری فارس
در اقدامي فرهنگي صورت مي‌گيرد

پيام دوستي ركاب‌زن مازندراني به مناسبت روز پرستار

قم نيوز : ركاب‌زن مازندراني در اقدامي فرهنگي ورزشي به مناسبت گراميداشت روز پرستار با ركاب‌زني بين چندين استان و شهرستان پيام دوستي جامعه پزشكان و پرستاران مازندران به نقاط مختلف ايران منتقل مي‌كند.
پيام دوستي ركاب‌زن مازندراني به مناسبت روز پرستار
پيام دوستي ركاب‌زن مازندراني به مناسبت روز پرستار
به گزارش قم نیوز رحمت‌الله آزاد دوچرخه‌سوار اهل استان مازندران و رکاب‌زن عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به عنوان روز گرامیداشت مقام پرستار امروز وارد قم شد تا پیام دوستی پزشکان و پرستاران این استان را به نقاط مختلف ایران منتشر کند.

آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این اقدام فرهنگی ورزشی خود، اظهار کرد: از مازندران حرکت خود را آغاز کرده‌ایم و بعد از گذر از تهران اکنون در قم هستم، ان‌شاءالله بعد از قم راهی مرکزی و بعد از آن با عبور از همدان و کرمانشاه راهی ایلام خواهم شد.

وی که اهل آمل است و در این رشته ورزشی فعالیت حرفه‌ای نیز دارد ادامه داد: به دلیل مسوولیتی که در مقابل جامعه و مردم دارم تصمیم گرفتم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پرستار تعدادی از استان‌های کشور را با دوچرخه‌ رکاب بزنم و شهر به شهر حامل پیام جامعه پزشکان و پرستاران عزیز استان مازندران به دیگر استان‌های کشور باشم.

آزاد خاطرنشان کرد: تمام سختی‌ راه را تحمل می‌کنم تا به مردم عزیز کشورم بگویم که همه ما در مقابل یکدیگر مسوول هستیم، به ویژه جامعه پزشکی و پرستاران عزیز که به طور شبانه‌روزی برای کاستن دردها و آرام هم‌نوعان خود از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند

دوچرخه‌سوار اهل استان مازندران در پایان یاد آور شد: همه مردم هنگام بیماری و مشکلات انتظارشان از جامعه پزشکی به ویژه پرستاران عزیز این است که جهت کاستن از رنج‌ها در کنارشان باشند بدون اینکه ذره‌ای از خستگی و مشکلات این عزیزان را ببینند.

به همین منظور امروز در مراسمی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان قم از رحمت‌الله آزاد قدردانی شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjavei.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما