پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 59268
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي رقم خورد

حذف هر 2 نماينده قم از صعود به مرحله پلي‌آف بسكتبال ايران

قم نيوز : هر دو نماينده بسكتبال استان قم از كسب مجوز صعود به مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ بسكتبال مردان باشگاه‌هاي كشور محروم شدند.
حذف هر 2 نماينده قم از صعود به مرحله پلي‌آف بسكتبال ايران
حذف هر 2 نماينده قم از صعود به مرحله پلي‌آف بسكتبال ايران
به گزارش قم نیوز امسال مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در چهار گروه چهار و پنج تیمی برنامه‌ریزی و برگزار شد، به طوری که در گروه‌های اول و چهارم تعداد چهار تیم و در گروه‌های دوم و سوم هر کدام پنج تیم حضور داشتند.

این در شرایطی است که تیم‌های خلیج‌فارس و مهتاب به نمایندگی از استان قم در مسابقات این دوره لیگ دسته دوم ایران به میدان رفتند، در حالی که خلیج‌فارس در گروه دوم مقدماتی حضور داشت و تیم مهتاب قم با بازیکنان جوان و کم‌ نام و نشان خود در گروه چهارم به رقابت پرداخت.

رقبای تیم خلیج‌فارس قم در گروه دوم این مسابقات تیم‌های هیأت اسدآباد همدان، هیأت بسکتبال قزوین، پدافند رعد آبادان و هیأت بسکتبال زنجان بودند و تیم مهتاب قم در گروه چهارم با تیم‌های نسل طلایی شاهرود، یس‌آل گرگان و هیأت بسکتبال همدان 6 دیدار رفت و برگشت برگزار کرد.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی که به شکل دوره‌ای و در قالب بازی‌های رفت و برگشت به انجام رسید تیم خلیج‌فارس قم در گروه دوم به مقام سوم دست یافت و نتوانست مجوز صعود را کسب کند، همین سرنوشت برای تیم مهتاب قم نیز رقم خورد و این تیم نیز از صعود به نهایی بازماند.

مسابقات مرحله پلی‌آف در حالی برگزار می‌شود که در غیاب دو نماینده حذف شده استان قم، هشت تیم در دو گروه تقسیم شده‌اند و بازی‌های گروه نخست این مرحله را هیأت بسکتبال استان هرمزگان در شهر بندرعباس میزبانی می‌کند، مسابقاتی که در آن تیم‌های عقاب تهران، رعد پدافند هوایی آبادان، شهرداری بندرعباس و یس‌آل گرگان حضور دارند و از امروز تا جمعه ششم بهمن ماه با نظارت رئیس هیأت بسکتبال استان قم یعنی مرتضی سخایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjo8ei.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما