جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 59280
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم:

دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود.
دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود
دسترسی‌های زیرگذر بلوار پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر بلوار شهید کریمی اظهار کرد: پروژه زیرگذر بلوار شهید کریمی، این بلوار را به بلوار کبیری متصل کرده و دسترسی‌های این مسیر به بلوار پیامبر اعظم را تامین می‌کند.
وی تصریح کرد: محور شهيد کريمي به بلوار پيامبر اعظم(ص) از پروژه‌هاي عمراني مهمي است که در حال انجام در شهر است و بهره‌برداری از آن در فاز نخست حجم زیادی از بار ترافیکی در این محور را کاهش داده و با تکمیل آن دسترسی‌ها نیز تکمیل می‌شود.
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه عمليات عمراني صورت گرفته در این طرح داراي 920 حلقه شمع بوده است افزود: در حال حاضر محور اصلي پروژه کاملاً به بهره‌برداري رسيده است و دسترسی‌های رمپ‌ها به بلوار پیامبر اعظم و بالعکس باقی مانده است.
وی از جمله شاخص‌هاي مهم اين پروژه را عمليات خاکبرداري، زيرسازي، اجراي شمع، ديواره سازي، نصب قرنيز، ترميم و نصب روشنايي دانست و افزود: قريب به 20 ميليارد تومان هزينه اعتباري بين شهرداري قم و سازمان توسعه عمران براي اجراي عمليات عمراني اين طرح منعقدشده که اميد مي‌رود تا پايان سال به بهره‌برداري کامل برسد تا کليه دسترسي‌هاي اين تقاطع بين مسجد جمکران، بلوار حضرت خديجه(س) و حرم مطهر تکمیل شود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzx0k.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما