شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 59363
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم مطرح کرد

تلاش شورای شهر و شهرداري برای توزيع عادلانه فضاي سبز

قم نيوز : عضو شوراي اسلامي شهر قم بر تلاش جدي شوراي شهر و شهرداري براي توزيع عادلانه سرانه فضاي سبز شهري در مناطق مختلف تاكيد كرد.
تلاش شورای شهر و شهرداري برای توزيع عادلانه فضاي سبز
تلاش شورای شهر و شهرداري برای توزيع عادلانه فضاي سبز
به گزارش قم نیوز حسن مالکی نژاد با اشاره به وضعیت فضای سبز شهر قم یکی از نیازمندی‌های این شهر را توسعه فضای سبز عنوان و اظهار کرد: در این راستا طی سال‌های اخیر شهرداری قم اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است و در این زمینه باید از خدمات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه در مناطق مختلف سرانه فضای سبز متفاوت است به طوری که برخی مناطق از محرومیت زیادی برخوردار هستند اظهار کرد: با توجه به آمارهای متفاوت از فضای سبز شهر قم، پیگیر توسعه فضای سبز در مناطق محروم از سوی شورا و شهرداری هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم برنامه ریزی برای تملک یا استفاده از اراضی شهرداری برای توسعه فضای سبز در مناطق محروم شهر را یکی از راهکارهای مناسب دانست و خاطرنشان کرد: تملک یا استفاده از زمین‌های شهرداری که قابلیت تبدیل شدن به پارک و بوستان دارند برای توسعه فضای سبز در مناطق محروم از سوی شورا پیگیری می‌شود تا توزیع عادلانه فضای سبز در شهر مشهود باشد.

وی با تاکید براینکه علاوه بر توسعه فضای سبز شهری، توسعه فضای سبز اطراف شهر نیز مورد توجه است تصریح کرد: توسعه فضای سبز اطراف کوه خضر نبی، بلوار شهید آوینی به سمت جمکران طرح خوبی است که طی سال‌های آتی تکمیل می‌شود و اجرای آن خدمت مناسبی به شهروندان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmmdt.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما