يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59396
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 130 كاراته‌كا

برترين بانوان كاراته‌كاي سبك‌هاي آزاد قم معرفي شدند

قم نيوز : مسابقات سبك‌هاي آزاد كاراته بانوان استان قم با معرفي نفرات برتر هر دو بخش كاتا و كوميته و تيم‌هاي اول تا سوم به كار خود پايان داد.
برترين بانوان كاراته‌كاي سبك‌هاي آزاد قم معرفي شدند
برترين بانوان كاراته‌كاي سبك‌هاي آزاد قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات قهرمانی کاراته سبک‌های آزاد بانوان استان قم طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات این هیات در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌های خود را در هر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی شناخت.

در این دوره از مسابقات تعداد ۱۳۰ شرکت کننده در دو رشته کاتا و کومیته به رقابت پرداختند که در پایان پیکارهای بخش کاتای انفرادی به ترتیب زینب فرخ‌زادیان، الهه عزیزیان، بهار علی‌محمدی، زینب قراقیه، ستاره محمدی و ثنا بوژند به مقام‌های برتر این پیکارها دست یافتند.

در بخش کومیته این مسابقات نیز رقابت نزدیک و جذابی بین شرکت کنندگان به انجام رسید و سرانجام در اوزان مختلف رده‌های سنی گوناگون نازنین‌زهرا بیاتی، فاطمه تلخابی، فائزه عالمی‌وحدت، آتنا معصومی، نرگس قرایی، فاطمه مصطفوی‌سرور و زینب علیرضالو روی سکو رفتند.

همچنین دیگر نفرات برتر بخش انفرادی رشته کومیته، زهرا هاشم‌آقایی‌نیا، کوثر غلامی، معصومه قدسی، زهرا مرتضوی‌راد، سارا مینویی، فاطمه صفدری، مبینا عزیزی، شیرین بختیاری، فرزانه علی نژاد، زهرا امینی، فاطمه جنتی‌نیا، مینا پوربابایی، الهه عزیزیان، زینب افشین، زهره غفاری و فاطمه احمدی بودند.

با مشخص شدن نفرات برتر بخش انفرادی، رده‌بندی باشگاه‌ها برتر نیز مشخص شد و باشگاه کاراته کیهان به مربیگری اعظم پاخره با کسب هفت مدال طلا، ٩ نقره و پنج برنز مجموعا با 21 مدال روی سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

باشگاه کاراته شادی به مربیگری خانم خدایی با کسب ٦ نشان طلا، چهار نقره و 6 برنز مجموعا با 16 مدال به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و باشگاه کاراته بانوان سپند به مربیگری خانم میرزا حسینی با 6 مدال طلا، سه نقره و چهار برنز مجموعا با 13 مدال مقام سوم را به دست آورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0fbs.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما