يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 59403
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

انتقاد از تغییر قیمت‌های مالیاتی در حوزه‌ شهرداری‌ها

قم نيوز : نایب‌رئیس شورای شهر قم با اشاره به برخی تغییر قیمت‌های مالیاتی در حوزه املاک و شهرداری‌ها گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور تغییر قیمت‌های منطقه‌ای برای مردم مشکل ایجاد می‌کند.
انتقاد از تغییر قیمت‌های مالیاتی در حوزه‌ شهرداری‌ها
انتقاد از تغییر قیمت‌های مالیاتی در حوزه‌ شهرداری‌ها
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری در سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم که شنبه شب به صورت فوق‌العاده به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به برخی تغییر قیمت‌های مالیاتی در حوزه املاک و شهرداری‌ها اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور تغییر قیمت‌های منطقه‌ای برای مردم مشکل ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این کار بدون فکر و تدبیر در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: ما در هر شرایطی باید مخالفت خود را اعلام کنیم و به عنوان نمایندگان مردم با همراهی نمایندگان مجلس موضع خود را اعلام کنیم و علنا جلوی این کار را بگیریم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه اگر این بحث عملی شود برای مردم مشکلات ایجاد می‌شود بیان کرد: این مساله تنها منحصر به فعالیت‌های شهرداری نیست و در بخش‌های دیگر نیز مردم درگیر مسائلی خواهند شد که نباید زیر بار این مساله برویم چه در شهرداری باشد چه در نهادهای دیگر.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeynm.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما