يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 59412
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل مدیریت بحران قم گفت:

جاده گرمسار بسته است

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه جاده گرمسار به علت بارش برف مسدود است، گفت: همه راه‌ها و مسیرهای مواصلاتی که در حوزه استحفاظی استان قم قرار دارد باز است.
جاده گرمسار بسته است
جاده گرمسار بسته است

مدیرکل مدیریت بحران قم در گفت‌وگو با مهر:
جاده گرمسار بسته است
برف در جاده
شناسهٔ خبر: 4211995 - یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
استانها > قم
قم - مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه جاده گرمسار به علت بارش برف مسدود است، گفت: همه راه‌ها و مسیرهای مواصلاتی که در حوزه استحفاظی استان قم قرار دارد باز است.

به گزارش قم نیوز محسن اروجی با اشاره به وضعیت راه‌های استان قم، گفت: کلیه راه‌های استان قم به جز بخشی‌هایی از اتوبان قم - تهران که در حوزه استحفاظی استان تهران است، باز است.

وی در ادامه افزود: اتوبان قم - تهران و جاده قم - تهران از کیلومتر ۶۵ و ۷۵ به بعد در حوزه استحفاظی تهران قرار دارد که در حال حاضر بسته است و امدادرسانی به خودروهای متوقف شده و تلاش برای بازگشایی مصیر توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران قم افزود: در اتوبان گرمسار هم کیلومتر ۶۰ به بعد که در حوزه استحفاظی استان تهران است در حال حاضر بسته و بخش‌هایی که در حوزه استحفاظی قم قرار دارد بازگشایی شده است.

لازم به ذکر است بارش برف هم اکنون در قم متوقف شده ولی در محل عوارضی قم اجازه تردد به وسایل نقلیه‌ای که قصد عزیمت به تهران را دارند داده نمی‌شود و خودروهای بسیاری در این محل متوقف شده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauynm.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما