يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 59420
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

بهره برداری از 146 پروژه در دهه فجر در استان قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: امسال در دهه فجر 146 پروژه به ارزش 492 میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.
بهره برداری از 146 پروژه در دهه فجر در استان قم
بهره برداری از 146 پروژه در دهه فجر در استان قم
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم همکاری مدیران استان برای اجرای طرح رونق تولید اظهار کرد: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قم می‌توانیم مشکلات را در زمینه اجرای طرح رونق تولید حل کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی برای بزرگداشت دهه فجر در استان قم پیش بینی شده است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور فعال در این برنامه‌ها برنامه ریزی کنند.

استاندار قم افزود: امیدواریم که در سایه توجه خداوند وضعیت بارندگی در استان بهبود پیدا کند.

صادقی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر استان قم اظهار کرد: امسال در دهه فجر 146 پروژه به ارزش 492 میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم که قدم‌های بزرگی را در زمینه توسعه استان قم برداریم.

وی ادامه داد: نمایشگاه کفش استان قم، یکی از بهترین نمایشگاه‌های استان طی دو سال اخیر بود، این نمایشگاه برای استان قم، اعتبار است و تولیدکنندگان فرش استان صادرات زیادی دارند، بقیه نمایشگاه‌های استان باید مانند نمایشگاه کفش قم باشند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: مدیران استان با تقویت انگیزه‌ها می‌توانند مشکلات را حل کنند، این مساله در قضاوت دیگران از عملکرد آن‌ها تاثیر خواهد داشت و هماهنگی بین مدیران استان قم موجب حل مشکلات می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyxei.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما