سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 59507
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خبر داد

پیشرفت 40 درصدی تکمیل دسترسی خیابان انقلاب به تونل غدیر

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از پیشرفت 40 درصدی تکمیل دسترسی خیابان انقلاب اسلامی به تونل غدیر خبر داد.
پیشرفت 40 درصدی تکمیل دسترسی خیابان انقلاب به تونل غدیر
پیشرفت 40 درصدی تکمیل دسترسی خیابان انقلاب به تونل غدیر
به گزارش قم نيوز عباس حلوایی زاده در خصوص مراحل تکمیل پروژه تونل غدیر، اظهار کرد: قرارداد رمپ‌های تکمیلی تونل غدیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان فیمابین شهرداری قم و پیمانکار منعقد شده که در حال حاضر رمپ‌های دسترسی از خیابان انقلاب به سمت تونل در دست اقدام است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به جزئیات بخش‌های اجرایی این پروژه، تصریح کرد: از جمله عملیات این پروژه احداث شمع در مناطق خاکی، اجرای دیوارهای حائل و خاکبرداری بوده که در حال حاضر این پروژه پیشرفت 40 درصدی داشته است.
حلوائی زاده بابیان اینکه به دلیل حجم ترافیک بالا در این محور اجرای پروژه در دو فاز پیش‌بینی شده است، افزود: فاز نخست آن از خیابان انقلاب اسلامی به داخل تونل غدیر و فاز دوم آن نیز از تونل غدیر به سمت خیابان انقلاب اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دسترسی از خیابان انقلاب به تونل غدیر وجود ندارد، بیان کرد: با اجرای این پروژه این دسترسی‌ها تکمیل شده و شهروندان می‌توانند به طور مستقیم از خیابان انقلاب به تونل غدیر ورود و خروج داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfetdt.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما