چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 59573
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم مطرح شد

ضرورت نظارت مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان قم

قم نيوز : در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم بر ضرورت نظارت مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان تاکید شد.
ضرورت نظارت مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان قم
ضرورت نظارت مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان قم
به گزارش قم نیوز جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد.

محمد رضا طلایی در ابتدای این جلسه گفت: براساس بازدیدهای صورت گرفته پرتغال تهیه شده برای نیاز شب عید مردم استان قم دارای کیفیت خوبی است، امسال با توجه به وضعیت باغ‌های شمال کشور، بر روی کیفیت بالای پرتغال خریداری شده برای استان تاکید داشتیم و چندین مرحله بازدید برای این کار انجام دادیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: امسال شرایط خوبی را در زمینه میوه شب عید استان قم خواهیم داشتیم و امسال از تجربیات سال‌های گذشته در زمینه توزیع این میوه در استان استفاده خواهیم کرد.

سید مجتبی منزوی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نحوه تعیین قیمت میوه شب عید در استان قم گفت: قیمت گذاری میوه شب عید توسط کمیته ویژه ای در ایام نزدیک به عید صورت خواهد گرفت. قیمت گذاری میوه شب عید با توجه به رصد مستمر بازار است، طی سنوات گذشته از پنجم اسفندماه برای توزیع میوه شب عید به بازار ورود می‌کردیم و توزیع میوه توسط 40 غرفه در استان قم صورت می‌گرفت که بیشتر این غرفه‌ها در خود شهر قم بود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم ادامه داد: امسال زودتر از زمان تعیین شده میوه شب عید را برای استان خریداری کردیم و پیش بینی می‌کنیم که مشکلی را در زمینه حمل این میوه و توزیع آن در استان نخواهیم داشت.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم هم در بخش پایانی جلسه گفت: باید روی قیمت‌ها در بازار نظارت صورت بگیرد، نباید تنها به بیان تغییرات این قیمت در جلسات بسنده کنیم، بلکه باید کار تحلیلی نیز در این زمینه صورت بگیرد تا دلیل افزایش قیمت کالاهای مختلف مشخص شود، این مساله باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های زیربط قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipwaw.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما