پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 59616
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه سيزدهم بهمن ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 2 نماينده قم در آغاز نيم‌فصل دوم ليگ برتر كاراته اميد ايران

قم نيوز : دو نماينده كاراته استان قم سيزدهمين روز بهمن ماه در آغاز دور برگشت پيكارهاي ليگ برتر كاراته اميد باشگاه‌هاي كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
رقابت 2 نماينده قم در آغاز نيم‌فصل دوم ليگ برتر كاراته اميد ايران
رقابت 2 نماينده قم در آغاز نيم‌فصل دوم ليگ برتر كاراته اميد ايران
به گزارش قم نيوز دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر کاراته امید ایران در حالی از روز جمعه سیزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود که در این دوره از مسابقات تیم‌های  انرژی پویا و شیتوریو کن شی کان قم نیز حضور دارند و بین مدعیان قهرمانی قرار دارند.

استارت نیم فصل دوم لیگ امید برتر کاراته روز جمعه به میزبانی سالن مجموعه ورزشی غدیر تهران زده می‌شود و کاراته‌کاهای دو تیم شیتوریو کن شی کان قم و انرژی پویا قم در چند مسابقه حساس و تعیین کننده برای کسب امتیازات لازم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، این هفته 9 مسابقه در سه مرحله به انجام می‌رسد و در مرحله نخست این پیکارها تیم انرژی پویا قم برابر تیم عقاب مقاومت شوبوکان قرار می‌گیرد، پاس به مصاف گرین می‌رود و تیم شیتوریو کن شی کان قم برابر چای رفاه لاهیجان صف‌آرایی خواهد کرد.

در مرحله دوم این پیکارها تیم پاس با چای رفاه لاهیجان  نخستین رقابت را برگزار می‌کند، گرین حریف تیم عقاب مقاومت شوبوکان است و تیم‌های همشهری قمی یعنی شیتوریو کن شی کان قم و انرژی پویا قم مسابقه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز را رو در روی یکدیگر برگزار می‌کنند.

سپس نوبت به رقابت‌های مرحله سوم می‌رسد و ابتدا پاس به مصاف عقاب مقاومت شوبوکان می‌رود، چای رفاه لاهیجان حریف انرژی پویا قم  است و آخرین مسابقه این مرحخله را تیم گرین در جدال با کاراته‌کاهای باشگاه شیتوریو کن شی کان قم برگزار خواهد کرد.

دیدارهای دور برگشت لیگ برتر کاراته امید باشگاه‌های در حالی از روز جمعه سیزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود که در جدول رده‌بندی و تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته سوم، تیم پاس در صدر ایستاده و تیم‌های عقاب مقاومت شوبوکان و انرژی پویا قم در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg339n.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما