پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 59625
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش قم خبر داد

دعوت استعدادهاي جودو قم به اردوي تيم ملي

قم نيوز : دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از دعوت دو تن از استعدادهاي جودوي قم به اردوی استعدادیابی تیم‌ ملی خبر داد.
دعوت استعدادهاي جودو قم به اردوي تيم ملي
دعوت استعدادهاي جودو قم به اردوي تيم ملي

دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش قم خبر داد
دعوت استعدادهاي جودو قم به اردوي تيم ملي
دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از دعوت دو تن از استعدادهاي جودوي قم به اردوی استعدادیابی تیم‌ ملی خبر داد.

به گزارش قم نیوز علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: حسین سلیمانی و محمدقاسم رضا‌ قلی‌گل دو چهره مستعد و آینده‌دار جودو قم هستند که در مهلت تعیین شده و زمان ‌مشخص باید خود را به اردوی تیم ملی معرفی و مدارک مورد نیاز را ارائه کنند.

وی ادامه داد: برای حضور در اردو استعدادیابی تیم ملی، جودوکاران از 17 استان کشور دعوت شده‌اند و نفرات راه یافته به این اردو باید در اوزان منهای 55، 60، 66، 73 و 81 کیلوگرم زیر نظر کادر فنی تمرین کنند و خود برای پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی آماده سازند.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: هدف کمیته استعدادیابی فدراسیون جودو از برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی با حضور 52 جودوکار مستعد، بهره‌برداری از ظرفیت‌های مستعد و با انگیزه جودو کشور در اوزان مختلف است و دعوت شده‌ها باید از هجدهم بهمن به اردو بروند.

وی با بیان اینکه اردوی استعدادیابی تیم ملی در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: نفراتی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، ایلام، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، ‌کردستان، کرمان و کرمانشاه به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

معتضدی در ادامه به تشکل اردوی استعدادیابی قهرمانی و قهرمان‌پروری جودو نوجوانان در قم اشاره و ابراز کرد: دومین اردوی  استعدادیابی قهرمانی و قهرمان‌پروری برای بهره برداری از ظرفیت‌های مستعد جودو رده سنی نوجوانان زیر نظر استاد والی روز جمعه سیزدهم بهمن ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور به مربیان و مدیران  باشگاه‌های جودو قم اعلام شده تا هماهنگی لازم را  در زمینه معرفی استعدادهای خود به این اردو به عمل بیاورند، اردویی که در اوزان منهای 50، 55، 60، 66، 73، 81 و 90 کیلوگرم برپا خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgn39n.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما