دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59760
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

سلمان‌پور نماينده قم در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از دعوت كشتي‌گير قم به دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي كشتي فرنگي نونهالان ايران خبر داد.
سلمان‌پور نماينده قم در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي
سلمان‌پور نماينده قم در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: نتیجه سرمایه‌گذاری روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه موجب شده تا کشتی قم همواره در سطحی بسیار خوب و مطلوب به پیشرفت خود ادامه داده و قم در کشتی ایران، آسیا و جهان اعتبار بالایی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیران شاخص قم در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی پایه کشورمان، بیان کرد: در این سال‌ها کشتی‌گیران قم تقریبا هر ساله عضو تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران بوده‌اند و این حضور در تیم ملی رده‌های پایه بیشتر بوده است.

رئیس هیأت  کشتی استان قم با اشاره به آغاز اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و دعوت یکی از فرنگی‌کاران مستعد قم به این اردو، بیان کرد: این اردو تا نوزدهم بهمن ماه به میزبانی هیأت  کشتی خوزستان در شهرستان امیدیه برگزار می‌شود و از قم عرفان سلمان‌پور در این اردو حضور می‌یابد.

وی با اشاره به تشکیل این اردو با حضور کشتی‌گیران اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73، 85 و 100 کیلوگرم، بیان کرد: عرفان‌ سلمان‌پور به عنوان یکی از نخبه‌های کشتی فرنگی قم در وزن 59 کیلوگرم به اردوی بسترسازی تیم نونهالان ایران دعوت شده است.

وزیری خاطرنشان کرد: در وزن 59 کیلوگرم این اردو علیرضا محمدی از هیأت  کشتی البرز، پیام شاه‌محمدی از هیأت  کشتی کردستان و علیرضا اسفندیاری از هیأت  تهران رقبای عرفان سلمان‌پور ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم هستند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی به مدت پنج روز انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مسوول رده‌های سنی پایه کشتی فرنگی کشورمان عبدالکریم کاکاحاجی پیشکسوت با سابقه این رشته است، اضافه کرد: مربیان این تیم حیدر فرخنده از اردبیل، عادل مظفری از خوزستان، اسماعیل حیدریان از اصفهان، محمود نیکبخت از تهران، بهزاد شیبانی از خوزستان و غلامرضا عزیزی از ایلام هستند و یک مربی از کشتی فرنگی قم نیز برای حضور در این اردو دعوت شده است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgzu9n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما