دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 59768
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم مطرح کرد

فعالیت بیش از 450 سازمان مردم نهاد و خیریه در استان قم

قم نيوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: در استان قم بیش از 450 سازمان مردم نهاد و خیریه در راستای رفع مشکلات خانواده‌های آسیب دیده فعالیت می‌کنند.
فعالیت بیش از 450 سازمان مردم نهاد و خیریه در استان قم
فعالیت بیش از 450 سازمان مردم نهاد و خیریه در استان قم
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری پیش از ظهر امروز در آیین تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن مسلمان که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امور زنان و خانواده استان قم در خصوص آسیب‌های جامعه به فعالیت می‌پردازد، اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های بانوان استان قم در راستای طرح‌هایی است که از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.

وی از طرح‌های حمایتی از خانواده‎‌های آسیب دیده یاد کرد و گفت: وجود حوزه علمیه خواهران و نهادهای مرتبط با بانوان موجب شده است که بانوان استان قم عملکرد مطلوبی را در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه بیش از 450 سازمان مردم نهاد و خیریه در استان قم وجود دارد، ادامه داد: این نهادها در راستای رفع مشکلات خانواده‌های آسیب دیده فعالیت می‌کنند و تاکنون توانسته‌اند مشکلات بخش قابل توجهی از این خانواده‌ها را برطرف کنند.

وی با اشاره به رتبه مطلوب استان قم در ورزش زنان خاطرنشان کرد: کرسی‌های آموزش عالی زنان متناسب با تعداد جلساتی که در سطح کشور برگزار می‌شود در استان قم نیز دنبال می‌شود و طی یک ماه اخیر نیز در مراسمی از ورزشکاران برتر استان قم تجلیل کردیم که بانوان زیادی با قهرمانی‌های کشوری و جهانی در این مراسم حضور داشتند.

ظهیری یادآور شد: امروزه در استان قم چند دانشگاه برای بانوان وجود داشته و تعداد دانشجویان استان قم نیز از مرز 80 هزار نفر گذشته است که در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/  138
https://qomnews.ir/vdcevf8n.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما