سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 59815
منبع : خبرگزاری فارس

جوانان صبا موفق‌ترین نماینده قم در لیگ‌های فوتبال ایران

قم نيوز : تیم فوتبال جوانان صبا به عنوان موفق‌ترین نماینده فوتبال قم در فصل 97 – 1396 لیگ‌های فوتبال باشگاهی کشور با یک برد دیگر به روند موفقیت‌های خود ادامه داد.
جوانان صبا موفق‌ترین نماینده قم در لیگ‌های فوتبال ایران
جوانان صبا موفق‌ترین نماینده قم در لیگ‌های فوتبال ایران
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته چهارم دور برگشت رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از سد پدیده ساری عبور کرد تا به عنوان موفق‌ترین تیم باشگاهی فوتبال قم در این فصل لیگ‌های کشور روند موفقیت‌های خود را استمرار بخشد.

صبای قم در هفته چهارم از نیم‌فصل دوم مرحله گروهی مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر پدیده ساری در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به میدان رفت و در پایان با نتیجه نزدیک سه بر دو صاحب برتری شد.

تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه مهم و تعیین کننده با درخشش یکی از بهترین‌های این فصل خود یعنی مهدی لطفی به برتری رسید، بازیکنی که به تنهایی سه بار دروازه نماینده فوتبال مازندران را باز کرد تا هر سه امتیاز مسابقه به حساب نماینده فوتبال قم واریز شود.

این بازی در حالی با برتری صبای قم به پایان رسید که دو تیم در بازی نیم‌فصل نخست خود در شهر ساری به تساوی و تقسیم امتیازها رضایت داده بودند و شاگردان داوود عاصم‌آبادی همانگونه که دو هفته قبل تیم پارسه ساری را در قم سه بر صفر شکست دادند، با برتری سه بر دو مقابل پدیده ساری سه امتیاز نیز از این تیم گرفتند.

صبای قم در گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور دو حریف مدعی دیگر یعنی دبیری تبریز و ملوان بندر انزلی را در کنار خود دارد اما در فصل ناکامی تیم‌های نوجوانان، امید و بزرگسالان صبای قم، یکی از شانس‌های صعود از این گروه به مرحله نهایی است تا موفق‌ترین تیم فوتبال باشگاهی قم در لیگ‌های این فصل فوتبال ایران لقب بگیرد و برای سومین سال متوالی مدعی حضور در جمع چهار تیم برتر باشد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdchm6nm.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما