سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 59835
منبع : خبرگزاری فارس
ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح واحد تولید کننده مخازن پلی اتیلن در قم

قم نيوز : واحد تولیدی مهام پلیمر آرین تولید کننده مخازن پلی اتیلن به مناسبت دهه فجر در قم افتتاح شد.
افتتاح واحد تولید کننده مخازن پلی اتیلن در قم
افتتاح واحد تولید کننده مخازن پلی اتیلن در قم
به گزارش قم نیوز شرکت مهام پلیمر آرین ظهر امروز به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسؤولین استان قم برگزار شد.

محمدرضا وفایی مدیرعامل شرکت مهام پلیمر آرین در ابتدای این مراسم با اشاره به فعالیت‌های این شرکت اظهار کرد: شرکت مهام پلیمر آرین با استفاده از ظرفیت‌های بومی استان قم در این استان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: شرکت مهام پلیمر آرین ظرفیت ساخت مخازن پلی اتیلن تا حجم 10 هزار لیتر و نیز تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت ترافیک شهر را دارد.

مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در ادامه این مراسم گفت: شرکت مهام پلیمر آرین در دو شیفت کاری فعال است و راه اندازی این شرکت برای 13 نفر اشتغال به وجود آورد.

وی افزود: سیاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، خدمت به مجموعه‌های تولیدی در استان است.

حمیدرضا شوشتری معاون فناوری پارک علم و فناوری استان قم در بخش پایانی این مراسم با اشاره به شرایط عضویت در این پارک اظهار کرد: باید نوآوری، فناوری، توجیه پذیری علمی و فنی و توجیه پذیری اقتصادی و بازار شرکت‌ها برای عضویت در پارک علم و فناوری استان مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت مهام پلیمر آرین درخواست عضویت در پارک علم و فناوری استان قم را داده است و پس از عضویت این شرکت در پارک، خدمات شایسته ای را به آن ارائه می‌دهیم.

شایان ذکر است که شرکت مهام پلیمر آرین در نخستین فاز خود با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای نخستین بار در استان قم اقدام به تولید تخصصی مخازن پلی اتیلن کرده است، این مجموعه برنامه توسعه خود را در شهرک صنعتی محمود آباد دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjioei.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما