سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 59837
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

حضور پررنگ دانش آموزان دختر در رشته‌های فرهنگی و هنری

قم نيوز : مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بخش‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر توانسته‌اند حضور پررنگ‌تر و موثرتری را از خود نشان دهند.
حضور پررنگ دانش آموزان دختر در رشته‌های فرهنگی و هنری
حضور پررنگ دانش آموزان دختر در رشته‌های فرهنگی و هنری
به گزارش قم نیوز علی رمضانی ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان قم که در کانون مریم برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست وزارت آموزش و پرورش به کمک دانش آموزان نیاز دارد، اظهار کرد: ارزش اصلی فعالیت‌های هنری به اسلامی بودن آن است چراکه در آینده و سرنوشت دانش آموزان تاثیر بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه مباحث حجاب و نماز دو بحث اصلی و مهم در آموزش و پرورش است، عنوان کرد: استان قم به دلیل ظرفیت‌های ویژه‌ای که در حوزه‌های مذهبی و فرهنگی دارد می‌تواند کمک بسیار ارزنده‌ای به وزارت آموزش و پرورش داشته باشد.
مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: هر دانش آموزی، توانمندی مخصوص و ویژه‌ای دارد که ما وظیفه داریم این توانمندی‌ها را متناسب با جنسیت آن‌ها شناسایی کرده و پرورش دهیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه فضای اشتغال برای پسران شرایط مطلوب‌تری دارد، مطرح کرد: در بخش‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر توانسته‌اند حضور پررنگ‌تر و موثرتری را از خود نشان دهند که در نظر داریم این بخش هنری و فرهنگی را در حوزه فنی و حرفه‌ای و کاردانش به کار بگیریم.
رمضانی با اشاره به اینکه حضور معلمان در کنار دانش آموزان در مسیر موفقیت آن‎‌ها تاثیر بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: استان قم به دلیل حضور خانواده‌های انقلابی که در مسیر مکتب و آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند توانسته است دانش آموزان ویژه‌ای را در سطح کشور معرفی کند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzwbs.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما